Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020

PAPAYA FILMS

KACPER SAWICKI executive producer

ADRES, KONTAKT

00-317 Warszawa
ul. Wiślana 8
22 875 30 80
[email protected]

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Kacper Sawicki – executive producer

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW: 106

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 280

KRÓTKO O FIRMIE

Zintegrowany dom produkcyjny działający w Warszawie, Londynie i Nowym Jorku. Realizuje filmy reklamowe, krótkometrażowe, teledyski, branded content. Reprezentuje kilkudziesięciu reżyserów, operatorów i fotografów w Polsce i na świecie. Jest inicjatorem konkursu Papaya Young Directors, umożliwiającego rozpoczęcie kariery w reklamie, oraz Papaya Films Academy z kursami prowadzonymi przez autorytety filmowo-reklamowe. Wydawca portalu Papaya.Rocks.

ZASOBY WŁASNE:

Utalentowany zespół produkcyjny oraz rozwiązania technologiczne dla produkcji oparte na sztucznej inteligencji. Dwa portale internetowe: Papaya.Rocks i Papaya Young Directors oraz platforma Papaya Films Academy będąca zapleczem dla działań edukacyjnych w obszarze filmu i reklamy.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI:

Umowy na wyłączność z reżyserami: Filip Bartczak, Jakub Blank, Jerzy Dytkiewicz, Bartosz Dombrowski, Jan Foryś, Daniel Jaroszek, Marta Kacprzak, Tomek Knittel, Karolina Lewicka, Weronika Ławniczak, Marysia Makowska, Antoni Nykowski, Julia Rogowska, Kasia Sawicka, Kamila Tarabura, Weronika Tofilska, Łukasz Zabłocki, Magdalena Zielińska.

Umowy na reprezentację z fotografami: Robert Ceranowicz, Daniel Jaroszek, Weronika Ławniczak, Paula Patocka, Małgorzata Popinigis, Szymon Świętochowski.

Umowy na reprezentację operatorów obrazu: Michał Dąbal, Kamil Płocki, Patryk Kin, Michał Dymek, Tomek Ziółkowski, Mateusz Kanownik, Michał Palikot, Tymoteusz Pieszka.

ZAUFALI NAM:

• McDonald’s
• ING Bank Śląski
• Play
• T-Mobile
• Unilever
• DDB Warszawa
• Saatchi & Saatchi IS
• VMLY&R
• Grandes Kochonos
• Brain

PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU

• Huawei – „The Most Powerful Story Is You” – 2019

Film opowiada o dwóch niepełnosprawnych podróżnikach – Michale Worochu i Bartoszu Mrozku. To niespotykana historia o przygotowaniach do wyprawy w Himalaje.

• McDonald’s – „2 for U Fajnie się składa” – 2019

Kampania jest oparta na klipie z Dawidem Kwiatkowskim, który można obejrzeć na profilu McDonald’s w Messengerze. To innowacyjne doświadczenie wykorzystujące efekt funkcjonalności Facebooka – SideFlix. Narzędzie umożliwia łączenie telefonów za pomocą aplikacji Messenger po to, by oglądać filmiki wspólnie ze znajomymi w zupełnie nowy sposób.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „LEPSZA STRONA ZIMY”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: MCDONALD’S

Dwie produkcje eventowo-filmowe realizowane w 2018 i 2019 roku dla marki McDonald’s. W 2018 roku na placu Zamkowym w Lublinie stanęła wysoka na 13 m przezroczysta kula zbudowana na wzór zimowych zabawek. Wewnątrz niej znalazła się restauracja McDonald’s. Naciśnięcie miniatury kuli w restauracji sprawiało, że w większej kuli zaczynał padać prawdziwy śnieg. Każdy przechodzień mógł skorzystać z atrakcji i być uczestnikiem wydarzenia. Produkcja otrzymała wiele prestiżowych nagród na całym świecie, m.in. Golden Drum. W 2019 roku zabraliśmy lepszą stronę zimy na kolejny poziom. Kilkudziesięciometrowa zjeżdżalnia – Lodowa Góra – prowadziła z górnych poziomów Targu Siennego w Gdańsku wprost do znajdującej się niżej restauracji McDonald’s. Atrakcja przyciągnęła ponad 2,7 tys. osób.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.