Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020

F25 PRODUCTION HOUSE

MARCIN DWORUCHA managing director

ADRES, KONTAKT

00-015 Warszawa
ul. Sienkiewicza 4/4
[email protected]
tel. +48 22 404 99 95

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Marcin Dworucha – managing director, producer & partner

ROK POWSTANIA: 2008

LICZBA PRACOWNIKÓW: 12

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 54

KRÓTKO O FIRMIE

F25 Production House istnieje od 2008 roku. Jesteśmy nowoczesną firmą produkcyjną dobrze poruszającą się na rynku produkcji filmowych, znającą się na trendach produkcyjnych i reklamowych. Naszą specjalnością są projekty 360. Przygotowując kampanię do telewizji, zwracamy jednak uwagę na szanse i możliwości związane z produkcją dodatkowego contentu, często doradzamy naszym klientom w tej sprawie. Rok 2019 przyniósł wiele nagród na festiwalach branżowych (Kreatura, MIXX), zwycięski projekt to kampania dla OLX, „A co gdyby? W internecie bądź sobą” z Januszem Chabiorem w roli głównej. 2019 rok to również rozpoczęcie współpracy z kilkoma nowymi klientami, jak RTV Euro AGD, Żabka czy Orange Polska oraz jak co roku kilka projektów dla marek sportowych Nike, Sizeer, 4F, PZPN.

ZASOBY WŁASNE:

W F25 posiadamy własny dział postprodukcji do projektów contentowych: filmowych bądź animowanych. Ponieważ dziś liczy się czas reakcji oraz bycie blisko realizowanych projektów, na pokładzie musimy mieć odpowiednie zasoby do tego. W 2019 w postprodukcji zajmowaliśmy się głównie animowanym branded contentem (animacje 2D o różnej długości, postprodukcja projektów internetowych).

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI:

Najczęściej współpracujemy z impresariatami lub z freelancerami, więc większość reżyserów jest dostępnych do wszystkich projektów, które prowadzimy.

ZAUFALI NAM:

AGENCJE:

• 180heartbeats +JvM
• 23Heroes
• VMLY&R
• Bardzo
• Brasil
• Bridge2Fun
• Hand Made
• White Paper Agency
• K2

MARKI:

• OLX
• Allegro
• Nike
• Orange
• Coca-Cola
• 4F
• Canal+
• RTV Euro AGD
• Żabka

PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU

• „Polonez równości” – 2019 – Ben & Jerry’s – minidokument opowiadający o studniówce, na której zorganizowano poloneza równości w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+. Zatańczyli go maturzyści z 1 SLO Bednarska w Warszawie.

• „A co gdyby? W internecie bądź sobą” – 2019 – OLX – kampania piętnująca złe zachowania w internecie z udziałem Janusza Chabiora.

• „Coraz bliżej święta” – 2019 – Coca- -Cola – teledysk świąteczny do piosenki w wykonaniu Natalii Kukulskiej.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press
Press

TYTUŁ: „A CO GDYBY? W INTERNECIE BĄDŹ SOBĄ”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: OLX, AGENCJA: 180HEARTBEATS + JVM

Na kampanię składała się seria siedmiu filmów. Projekt „W internecie bądź sobą” piętnuje złe zachowania w sieci. Pokazujemy różnych bohaterów, a każdy z nich został zainspirowany prawdziwymi przypadkami znalezionymi w serwisie OLX. Narratorem jest Janusz Chabior. Filmy zostały zrealizowane w ciągu jednego dnia zdjęciowego, reżyserię powierzono Maćkowi Buchwaldowi. Filmy z serii „A co gdyby?” zajęły pierwsze pięć miejsc w czerwcowym rankingu YouTube Ads Leaderboard.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.