Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020
DYNAMO FILM
MACIEJ MACIANTOWICZ prezes zarządu
ADRES, KONTAKT
02-677 Warszawa
ul. Wynalazek 4
www.dynamofilm.pl
https://business.facebook.com/DynamoFilm
[email protected]
[email protected]
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Maciej Maciantowicz – prezes zarządu, producent
Magdalena Jamrozik – członek zarządu, producent
Natalia Strzałkowska – członek zarządu, producent
ROK POWSTANIA: 2004
LICZBA PRACOWNIKÓW: w Grupie Dynamo pracuje ponad 50 osób
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 150
KRÓTKO O FIRMIE
Od 16 lat produkujemy filmy na potrzeby komunikacji marketingowej. Realizujemy także kampanie społeczne, animacje, klipy oraz content dla nowych mediów. Struktura Grupy Dynamo umożliwia nam pełną obsługę projektów in-house. W jej skład wchodzą: dom produkcyjny Dynamo Film, studio postprodukcyjne Delapost, studio dźwiękowe, studio castingowe, Ring360 oraz studio fotograficzno-filmowe Dynamo Digital Solution. Jesteśmy członkiem Klubu Producentów Reklamowych, powstałego w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.
ZASOBY WŁASNE
Dwa studia filmowe. Studio fotograficzne. Studio castingowe. Oferujemy pełną postprodukcję obrazu i dźwięku. Posiadamy sprzęt zdjęciowy (m.in. kamery Red, Sony) oraz do pełnej obsługi planu zdjęciowego.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI:
Na wyłączność współpracujemy z reżyserem Tomkiem Okuliczem.
ZAUFALI NAM
• T-Mobile
• Carlsberg
• Leroy Merlin
• Kaufland
• Ferrero
• Canal +
• KFC
• Visa
• Orlen
• Huawei
PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU
• „T-Mobile Wizytówki”, 2019
Bohaterowie spotów to laureaci konkursu organizowanego przez T-Mobile, właściciele małych firm, nieposiadający na co dzień styczności z planami zdjęciowymi. W nowych rolach występowali po raz pierwszy w życiu.
• ,,L’Oréal True Match”, 2019, L’Oréal, agencja McCann
Plan zdjęciowy projektu był przede wszystkim spotkaniem wspaniałych kobiet, ich niezwykłej energii i piękna. Film został zrealizowany także dzięki bystremu oku i wrażliwości operatorki i reżyserki w jednej osobie.
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
„Stop suszy”, 2019, PGWWP, agencja Wide Vision
Kampania społeczna zrealizowana w ekspresowym tempie w okresie katastrofalnej suszy w 2019 roku. Wyzwaniem był ograniczony budżet i postprodukcja polegająca na „osuszeniu” każdego ujęcia. W 2019 roku zobaczyliśmy prawie dno Wisły, ponieważ poziom wody obniżył się znacząco do stanu, którego się nie spodziewaliśmy.
To zainspirowało nas do tego, by pokazać, jak może wyglądać świat i nasze życie z ograniczonym dostępem do wody.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA
TYTUŁ: „HARNAŚ”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: CARLSBERG POLSKA
Scenariusz projektu stawiał przed nami sporo wyzwań. Już poszukiwania aktora do ikonicznej roli superbohatera trwały wiele tygodni. Przejrzeliśmy portfolio ok. 1 tys. osób, aby odnaleźć idealnego odtwórcę głównej roli. Poza castingiem przygotowania sześciodniowego planu zdjęciowego zajęły nam cztery tygodnie. Historyczny charakter filmu niósł za sobą ścisłe wymagania. Opracowaliśmy kostiumy dla 25 aktorów z głównej obsady i 150 statystów. Przez ponad osiem dni wraz ze 115 członkami ekipy przemieszczaliśmy się po Słowacji i Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Akcja całości zamknęła się w 10 lokalizacjach. W wędrówce towarzyszyły nam konie, a cały sprzęt filmowy mieścił się w 11 ciężarówkach. Wyzwaniem logistycznym było sprostanie zmiennym warunkom pogodowym pod koniec marca. Dzięki świetnej kooperacji i pełnemu zrozumieniu zarówno ze strony klienta, jak i agencji, cały projekt zakończył się sukcesem.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter