Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020
DIGITAL BEAST

NATALIA MIROWSKA sound producer i studio manager
ADRES, KONTAKT
00-728 Warszawa
ul. Bobrowiecka 1A
+48 725 375 057
www.digitalbeast.pl
ZESPÓŁ
Ewa Nowak – prezes zarządu
Natalia Mirowska – sound producer i studio manager
Mateusz Kulczycki – sound engineer
Robert Berger – dyrektor produkcji (studio filmowe)
ROK POWSTANIA: 2015
KRÓTKO O FIRMIE
Digital Beast to unikatowy kompleks studyjny znajdujący się na warszawskim Mokotowie. Studio dźwiękowe o łącznej powierzchni 100 m kw. oferuje nagrania lektorskie, sound design, postprodukcję dźwięku i sesje muzyczne. Nowoczesne studio filmowe z greenboxem i whiteboxem oraz bogatym zapleczem technicznym, o łącznej powierzchni 200 m kw., zapewnia komfort pracy przy najbardziej wymagających produkcjach reklamowych, telewizyjnych i filmowych.
ZASOBY WŁASNE
Studio dźwiękowe wyposażone w najwyższej klasy sprzęt (m.in. mikrofony: Neumann U87, Neumann KM 184, Earthworks QTC50; hardware: Heritage Audio DMA 73, Grace Design M101, Universal Audio Apollo 16) umożliwia realizację nagrań oraz postprodukcję dźwięku w reklamach telewizyjnych, radiowych, internetowych, kinowych; produkcjach telewizyjnych i filmowych, audiobookach czy IVR-ach. Profesjonalny zespół produkcyjny zapewnia autorskie przygotowanie castingów lektorskich w oparciu o bogatą wewnętrzną bazę polskich i zagranicznych głosów. Studio filmowe z greenboxem i whiteboxem (13,5 m dł. x 11 m szer. x 7,5 m wys.) posiada nowoczesną kratownicę ze stałym światłem oraz ekrany akustyczne zapewniające wysokiej jakości realizację dźwięku z planu.

MATEUSZ KULCZYCKI sound engineer
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
• „Nic do zgłoszenia” (2019–2020) – postprodukcja dźwięku w programie telewizyjnym produkcji Affinity Cine dla Discovery Channel – ukazuje, jak na co dzień wygląda praca funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej.
• „Lotnisko” (2019) – postprodukcja dźwięku w programie telewizyjnym produkcji Affinity Cine dla Discovery Channel – telewizyjne kamery śledzą pracowników lotniska Chopina w Warszawie podczas ich codziennej pracy, ukazując procesy, których na co dzień nie widzą pasażerowie.
• „Przekrój” (od 2019 roku) – realizacja wersji audio kwartalnika.
PRZYKŁADOWA REALIZACJA

TYTUŁ: VALENTINO „SPACELAND” MENSWEAR CAMPAIGN
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: MAISON VALENTINO
Spot reklamowy jednej z najbardziej ekskluzywnych marek modowych na świecie – Maison Valentino, produkcji I Like Photo Group (M. Jaźwiecki, R. Nieroda, K. Romuk-Wodoracka, Z. Romuk-Wodoracka), w reżyserii Marcina Kempskiego (ILP Group).
Akcja spotu dzieje się w kosmosie. Głównym wyzwaniem udźwiękowienia było odzwierciedlenie atmosfery kosmosu, podkreślenie występującej tam ciszy i połączenie realizmu z fantastyką.
Efekty dźwiękowe podkreślające liczne ruchy kamery (DOP: Filip Marek) miały imitować odgłosy przelatującego statku kosmicznego. Wybrana muzyka podkreśla futurystyczny charakter spotu.
Producent dźwięku: Natalia Mirowska. Sound designer: Mateusz Kulczycki.
We współpracy z I like Photo Group przygotowaliśmy również sound design w spocie Valentino „Desert” promującym kolekcję damską.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
