Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020

BITES

JAKUB LASKUS założyciel studiów serwisowych Bites i Crunch

ADRES, KONTAKT

05-082 Blizne Łaszczyńskiego
ul. Przemysłowa 5
head of production Kasia Lachowicz
[email protected]

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Jakub Laskus – założyciel studiów serwisowych Bites i Crunch

ROK POWSTANIA: 2014

LICZBA PRACOWNIKÓW: 18

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 84

KRÓTKO O FIRMIE

Bites to studio serwisowe skupione na realizacjach table top i SFX. W tej branży, łącznie z Crunch, posiadamy jeden z największych potencjałów produkcyjnych na świecie. Realizujemy projekty wymagające wyspecjalizowanych procesów i kompetencji – od tych najbardziej zaawansowanych po te, które realizowane są z myślą o nowych mediach. Wyróżnikiem Bites jest nacisk, jaki kładziemy na proces produkcji i efekty specjalne. To za to cenią nas polscy i zagraniczny twórcy i partnerzy produkcyjni. Setki projektów i liczny zespół techników sprawiają, że wykonujemy najbardziej złożone i wymagające efekty wizualne realizowane przed kamerą.

ZASOBY WŁASNE

• dwie hale zdjęciowe – Bites Studio (780 m kw.) i Crunch (450 m kw.), obie hale posiadają kuchnie stylisty żywności – ogromna wartość dodana przy projektach table topowych
• modułowe kuchnie scenograficzne – mobilne zabudowy w kilku wariantach stylistycznych
• trzy roboty – Mark Roberts Motion Control + tory o maksymalnej długości 18 m
• cztery kamery do nagrań typu high-speed – Phantom VEO 4k, Phantom Flex 2,5k
• oświetlenie, grip oraz technika wideo

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Nie reprezentujemy ani nie pracujemy na wyłączność z reżyserami. Pracujemy ze wszystkimi twórcami, w dużej mierze zagranicznymi.

ZAUFALI NAM

• Unilever
• Nestlé
• Ferrero
• McDonald’s
• Lurpak
• Schwarz Gruppe
• Cadbury
• Maspex
• Orlen
• BNP Paribas
• Wawel

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• Fabuła „Jak zostałem gangsterem”, 2019, House Media Company

Scena napadu, przy której mieliśmy przyjemność pracować, to sekwencja bardzo dynamicznych i nowatorskich ujęć przy użyciu Bolt Robot Arm na szynach. Jest to przykład realizacji, podczas której nasz zespół i technika opuszczają halę filmową i pracują na dowolnie wybranej lokalizacji.

• Teledysk – The Dumplings „Przykro mi”, 2019

Teledysk „Przykro mi” to świetna koncepcja wymyślona przez Inez Kujdę i Filipa Berendta. Sama realizacja wymagała od Bites wykonania efektów specjalnych oraz długiego, delikatnego i precyzyjnego ruchu kamery, który jest jednym z atutów pracy z motion control. Takie projekty uwielbiamy!

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: KINDER BUENO „DWA ŚWIATY”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: DYNAMO FILM

„Dwa światy” to wyjątkowo wymagający projekt. Cała trudność polegała na stworzeniu całkowicie abstrakcyjnego świata złożonego z pojedynczych ujęć efektowych i łączonego w całość w postprodukcji. Takie filmy to solidna dawka kreatywności, ale i ogrom przygotowań. Całość poprowadzona przez wyjątkowo zdolnych twórców. Takie projekty to czysta słodycz.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.