Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

TANK GROUP

MAGDA OLAK CEO, TANK; WOJCIECH JEŻOWSKI CEO, Black Rabbit

ADRES, KONTAKT

02-634 Warszawa
ul. Racławicka 99 (Fort Mokotów)
+48 22 844 74 84
www.tankgroup.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Magda Olak – CEO, executive producer, TANK
Wojciech Jeżowski – CEO, creative head, Black Rabbit

ROK POWSTANIA: TANK – 2006, BLACK RABBIT – 2010, GRUPA – 2018

LICZBA PRACOWNIKÓW: 17

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 99

KRÓTKO O FIRMIE

TANK i Black Rabbit (TANK Group) są obecne na rynku od wielu lat. TANK, obok produkcji reklam m.in. dla IKEA, Grupy Lotos czy T-Mobile, rozwija się w obszarze fabuły. Black Rabbit zdobył międzynarodowe uznanie dzięki stworzeniu wielokrotnie nagradzanych interaktywnych filmów dla Trend Micro i Lloyds Banku. Firma zrealizowała również kilkaset filmów B2B oraz reklam jako producent, a w wielu przypadkach odpowiadała również za koncepcje kreatywne.

ZASOBY WŁASNE

Naszym najważniejszym zasobem są ludzie: stały zespół doświadczonych pracowników i współpracowników oraz portfolio sprawdzonych podwykonawców.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpraca projektowa ze wszystkimi reżyserami polskimi i zagranicznymi.

ZAUFALI NAM:

•IKEA (Saatchi & Saatchi IS)
•T-Mobile (FCB Bridge2Fun)
•Grupa Lotos SA (Havas Warsaw, FCB Bridge2Fun)
•Huawei (Digitas Poland)
•RASP Onet (FCB Bridge2Fun)
•GSK Theraflu (Saatchi & Saatchi IS)
•Grana Polska / Inka (Bardzo)
•Trend Micro
•Lloyds Bank Group
•3M

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

Tytuł: „Słodki koniec dnia”, rok 2018 – TANK jest głównym koproducentem filmu fabularnego w reżyserii Jacka Borcucha z Krystyną Jandą i Kasią Smutniak; światowa premiera odbyła się na festiwalu Sundance 28 lutego br., premiera polska 10 maja br. Nagrody: dla Krystyny Jandy za najlepszą rolę kobiecą na festiwalu Sundance; za najlepszy film w Konkursie Filmów Fabularnych na festiwalu Off Camera.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „FACING EMOTIONS”
ROK PRODUKCJI: 2018
KLIENT: HUAWEI (DIGITAS POLAND)

W 2018 roku TANK Group wyprodukował przełamującą schematy reklamę aplikacji, która za pomocą sztucznej inteligencji tłumaczy emocje na dźwięki i pozwala osobom niewidomym i niedowidzącym po raz pierwszy „zobaczyć” emocje, wzbogacając ich rozmowy o elementy komunikacji niewerbalnej. Dokumentując rzeczywiste relacje bohaterów, stworzyliśmy film budzący u widzów prawdziwie mocne uczucia. Ogromną rolę w produkcji odegrał casting – był jednym z wyzwań, które postawiła przed nami ta niestandardowa realizacja. Nie tylko musieliśmy znaleźć bohaterów spośród osób niewidzących i ich bliskich, ale naszym zadaniem było także  odnalezienie ich w trzech odmiennych kulturowo krajach: Polsce, Szwecji i Turcji. W tych trzech państwach zrealizowaliśmy również zdjęcia do filmu. Reklama zdobyła nagrody w Konkursie KTR 2019: srebro w kategorii Craft/Digital Craft/Use of Data i srebro w kategorii Communications/Integrated Campaigns. Projekt nominowany w Cannes Lions 2019.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.