Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

SZUT SZUT STUDIO

PAULINA MERGNER-DEMBIŃSKA CEO/producer

ADRES, KONTAKT

02-627 Warszawa
ul. Narbutta 10/4
www.szutszutstudio.pl

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Paulina Mergner-Dembińska – CEO/producer

ROK POWSTANIA: 2015

LICZBA PRACOWNIKÓW: 10

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 65

KRÓTKO O FIRMIE

Jesteśmy domem produkcyjnym, który tworzy wysokiej jakości realizacje z niezwykłą uważnością na potrzeby klienta. Produkujemy reklamy do telewizji i internetu, lecz angażują nas także kampanie niekomercyjne. Wspieramy wyjątkowe projekty. Szukamy najlepszych rozwiązań i staramy się rozumieć indywidualne potrzeby klientów. Szut Szut Studio to pełen profesjonalizm w dobrej atmosferze. Naszymi partnerami są zarówno agencje reklamowe, jak i klienci bezpośredni.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpracujemy z agencjami talentów, menedżerami oraz bezpośrednio z twórcami, którzy nie są reprezentowani przez żadne podmioty. Staramy się też dawać pole do pracy młodym zdolnym twórcom. Nie pracujemy z nikim na wyłączność.

ZAUFALI NAM:

• Vision Express
• Volkswagen
• NN Ivestemt Partners
• Agora SA
• Philips
• Mieszko
• Otomoto
• WWF
• ONZ

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

„Pierwsza doba bez smogu”, rok 2018, klient ONZ

Akcja miała uświadomić społeczeństwu, jak ważna jest dobra jakość powietrza, którym oddychamy. Autorzy wychodzą z założenia, że smog jest już tak powszechny, że można go uniknąć jedynie, nie oddychając. Kampania miała szeroki zasięg: do akcji wlączały się szkoły, przedsiębiorcy, politycy, celebryci i influencerzy.

W filmie wystąpili ambasadorzy, m.in. Robert Korzeniowski, Krzysztof Zanussi, Małgorzata Foremniak, Magda Gessler, Rafał Sonik, Aleksandra Popławska, Tadeusz Gessler, Agnieszka Cegielska, Leszek Lichota, Mateusz Damięcki, Krzysztof Ibisz, Julia Wieniawa, Szymon Hołownia, Rezigiusz, ks. Adam Boniecki, Patrick the Pan, Ajgor Ignacy.

Reżyseria: Szymon Lenkowski, kreacja: Walk Creative.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „TY TEŻ NISZCZYSZ SWÓJ DOM”
ROK PRODUKCJI: 2018
KLIENT: WWF

Spot był głównym elementem kampanii „Godzina dla Ziemi” zorganizowanej przez WWF. Pomysł agencji był oparty na prostej, ale mocnej idei: niszczenie planety jest jak niszczenie własnego domu – większość z nas tego by nie zrobiła. W filmie mieszkanie bohatera Marcina Dorocińskiego jest alegorią planety Ziemi. Reżyseria: Paweł Maślona, zdjęcia: Michał Sobociński, postprodukcja: Badi Badi, kreacja: Walk Creative.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.