Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

SPUTNIK STUDIO

MAGDALENA CZMUDA CEO

ADRES, KONTAKT

02-642 Warszawa
ul. Maklakiewicza 5/4
+48 22 658 04 55
serwus@sputnikstudio.pl

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Magdalena Czmuda – CEO, executive producer

ROK POWSTANIA: 2010

LICZBA PRACOWNIKÓW: 14

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 99

KRÓTKO O FIRMIE

Sputnik Studio to dom produkcyjny full service. Realizujemy cele biznesowe i wizerunkowe klientów, oferując szeroki zakres tworzenia treści i produkcji wideo. Zawsze z jakością nie z tego świata. Specjalizujemy się w TVC, materiałach digital, teledyskach i filmach live action. Klienci cenią nasze kreatywne rozwiązania dla złożonych wyzwań twórczych.

ZASOBY WŁASNE

Naszym najlepszym zasobem są ludzie. Stawiamy na najwyższe kompetencje i doświadczenie naszych twórców. Posiadamy zestawy montażowe offline, dzięki czemu szybko przekazujemy materiał do dalszej obróbki. Dostarczamy klientom najwyższą jakość, nieustannie inwestując w najnowsze technologie.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Wierzymy, że każdy projekt wymaga innych talentów i kompetencji. Nasz model opiera się na współpracy z szerokim gronem twórców, których wybieramy zgodnie z wyzwaniami konkretnej inicjatywy.

ZAUFALI NAM

•Škoda
•Audi
•Alfa Romeo
•Adidas
•Mastercard
•Tyskie
•Wyborowa
•McDonald’s
•Nescafé
•Żywiec Zdrój

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

•„Tamagotchi”, rok 2018, Taco Hemingway – stworzyliśmy dystopijny świat jednostek uwięzionych w nie do końca określonej przestrzeni, przypominającej więzienie. Produkcja wymagała nie tylko znalezienia doskonałej lokacji, ale także ogromnej dyscypliny, by zapanować nad ogromnym planem.

•„Jesteś pragnieniem”, rok 2019, Sorry Boys – dla Sorry Boys zbudowaliśmy atmosferę koncertu symfonicznego w postindustrialnej przestrzeni, którą znaleźliśmy specjalnie dla nich.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „NIE DOPUŚĆ, ABY NAGRODY DOSTAŁY SIĘ W NIEPOWOŁANE RĘCE”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: MASTERCARD

Jesteśmy dumni z kreatywnych rozwiązań dla złożonych wyzwań twórczych. Mastercard miał ograniczony czas i skomplikowaną koncepcję, z czterema unikalnymi planami. Zbudowaliśmy cztery sceny w jednym studiu i zaprojektowaliśmy system szyn dla kamery i oświetlenia, by płynnie przechodzić z jednej sceny do kolejnej przy minimalnej stracie czasu. Byliśmy odpowiedzialni za preprodukcję, produkcję i postprodukcję.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.