Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

POLSKA PRESS

TOMASZ KRAWCZYK dyrektor rozwoju redakcyjnego PPG

ADRES, KONTAKT

ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Tomasz Krawczyk – dyrektor rozwoju redakcyjnego PPG
Jędrzej Nowak – menedżer projektu wideo PPG

ROK POWSTANIA: 2016

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 365

KRÓTKO O FIRMIE

Jako Polska Press Grupa docieramy do niemal 20 mln Polaków we wszystkich województwach, a swoje treści tworzymy regionalnie. Każda redakcja ma swoje profesjonalne studio wideo i dedykowaną ekipę producencką. Produkujemy na potrzeby własne i dla klientów. Pracę z klientami koordynujemy zarówno lokalnie, jak i centralnie w ramach marki mediaPPG. Tworzymy spoty, klipy reklamowe, wizytówki firm, realizujemy transmisje, projekty contentmarketingowe i projekty specjalne.

Press

JĘDRZEJ NOWAK menedżer projektu wideo PPG

ZASOBY WŁASNE

W każdej z 15 lokalizacji w Polsce mamy profesjonalne studio wideo wyposażone w kamery 4k, green screen, miksery audio-wideo z możliwością kluczowania na żywo. Każde studio wideo to też dedykowana grupa producencka – operatorzy, montażyści, dźwiękowcy itp.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpraca z freelancerami

ZAUFALI NAM:

•Orlen
•PKO
•Oriflame
•Polsat
•Polski Związek Piłki Nożnej
•Ford
•Astor
•Jastrzębska Spółka Węglowa
•BZ WBK
•Mokate

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

•„Węgiel w życiorys wpisany”, rok 2018 – interaktywna rozmowa o górnictwie, tradycjach górniczych, bezpieczeństwie i codzienności na kopalni. To widzowie tego dokumentu zadają pytania bohaterom. Kolejne możliwości poprowadzenia tego wyjątkowego wywiadu przenoszą nas w ciągu logicznym do następnych niesamowitych historii.

•„Kosmetyczka gwiazd”, rok 2017 – 10-odcinkowy cykl rozmów stworzony we współpracy z Agnieszką Jastrzębską, w których gwiazdy (m.in. Dorota Gardias, Natalia Siwiec, Karolina Szostak) pokazują zawartość swoich kosmetyczek. W każdym programie profesjonalna wizażystka pokazuje również, jak przygotować makijaż w stylu gwiazdy odcinka.

•„Kulinarna mapa Rzeszowa”, rok 2018 – cykl 27 minireportaży, w których pokazane zostały najciekawsze restauracje i kawiarnie w Rzeszowie – lokale, które przyciągają smakiem, zapachem i wystrojem. Każdy odcinek to opowieść o miejscu, rzut oka do kuchni, rozmowa z jej szefem i przepis na danie będące wizytówką restauracji.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „JEŚLI NIE WIADOMO, O CO CHODZI, CHODZI O LUDZI”
ROK PRODUKCJI: 2017
KLIENT: ASTOR

Fabularyzowany film korporacyjny, który pokazuje zasady i wartości firmy za pomocą storytellingu. Widz został przeniesiony w lata 90. Film ma niebanalną treść, intryguje i zwraca uwagę na ciekawe wątki. Historia w nim pokazana podkreśla, że być może najważniejszym składnikiem sukcesu wielu firm jest indywidualna pasja założycieli i zespołu. Film został zauważony przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz zgłoszony i wyświetlany na festiwalu filmów korporacyjnych Cannes Corporate Media & TV Awards.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.