Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

ILMATIC

IGOR KOCH współwłaściciel

ADRES, KONTAKT

03-977 Warszawa
ul. Marokańska 1a
igor@ilmatic.pl
tadeusz@ilmatic.pl
www.ilmatic.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Igor Koch – współwłaściciel, producent
Tadeusz Matula – współwłaściciel, producent

ROK POWSTANIA: 2013

KRÓTKO O FIRMIE

Od ponad sześciu lat działamy w obszarze produkcji telewizyjnej, digitalowej i fotograficznej, realizując zarówno wysoko-, jak i niskobudżetowe projekty dla znanych marek. Współpracujemy z największymi klientami i agencjami reklamowymi, dbając o każdy szczegół. Pracujemy z najlepszymi – od topowych polskich reżyserów, poprzez operatorów, scenografów itp. Każda z tych osób jest starannie dobierana ze względu na specyfikę projektu i proponowana potem klientowi – nie ma u nas przypadków.

Możemy się pochwalić dużą konkurencyjnością cenową przy zachowaniu najwyższej jakości produkcji. Jesteśmy dobrym partnerem oferującym możliwość optymalizacji kosztów w zakresie produkcji, co skutkuje znaczącymi oszczędnościami dla budżetu.

Press

TADEUSZ MATULA współwłaściciel

ZAUFALI NAM:

•Sanofi
•Sony
•Łomża
•AmRest
•Renault
•Unilever
•PepsiCo
•T-Mobile
•Ceneo.pl
•Intermarché

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

•Tytuł: „Miami” (Ostr); rok 2018, klient: Asfalt Records; reż. Tadeusz Śliwa; dop. Michał Dąbal
1 dzień, 3 lokacje, 60 aktorów, 20 tancerek i i kameleon

•Tytuł: „Euforia” (Otsochodzi); rok 2018; klient: Asfalt Records; reż. Łukasz Zabłocki; dop. Michał Pukowiec
1 dzień zdjęciowy, 4 lokacje, 40 aktorów, półfinalista festiwalu w Los Angeles

•Tytuł: „Katana” (Jan Serce); rok: 2018; klient: Asfalt Records; reż. Michał Kisielewski; dop. Bart Pogoda

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „KTO POWIEDZIAŁ, ŻE”
ROK PRODUKCJI: 2018
KLIENT: VANPUR

Realizacja tej kampanii zajęła cztery dni zdjęciowe, zaangażowano 50 aktorów, 90 statystów. Kręcono w ośmiu lokalizacjach z wykorzystaniem sześciu różnych kamer. Ujęcia kręcone były na taśmach, realizowano też ujęcia kaskaderskie. Filmy reżyserował Kuba Michalczuk, dop. Kajetan Plis. W efekcie powstały dwa filmy wizerunkowe (30 sek. i 4 po 15 sek.) – kinowy i telewizyjny. Oprócz tego filmy internetowe: trzy produktowe (15, 30 i 45 sek.) do wykorzystania na Instagramie i Facebooku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.