Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

GRAFFITI FILMS

KACPER WANTOŁA współwłaściciel, SZYMON GRUSZECKI współwłaściciel, FRANCISZEK ROGALA współwłaściciel

ADRES, KONTAKT

00-432 Warszawa
ul. Górnośląska 16/21
www.graffiti.film

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Szymon Gruszecki – współwłaściciel
Kacper Wantoła – współwłaściciel
Franciszek Rogala – współwłaściciel

ROK POWSTANIA: 1995

LICZBA PRACOWNIKÓW: 11

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 37

KRÓTKO O FIRMIE

Grafitti Films obchodzi w tym roku 24. urodziny! Od roku firma ma drugą młodość; nowy zarząd przejął wszystkie udziały i kompetencje od założycieli. Dynamicznie się rozwijamy, stawiamy na nowoczesność, nowi producenci i kierownicy produkcji rozszerzają kompetencje studia przy produkcjach digitalowych, średniobudżetowych. Współpracujemy z muzykami przy najlepszych teledyskach, z artystami spoza kanonu reklamowego. Jednocześnie praca przy wysokobudżetowych produkcjach i kampaniach pozostaje naszą podstawową działalnością.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpraca z freelancerami.

ZAUFALI NAM:

•Nestlé
•PepsiCo
•L’Oréal
•Media Expert
•3M
•Kompania Piwowarska
•Mondeléz
•Froneri
•Reckitt Benckiser
•PGE

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

•Tytuł „Nasz chleb”, rok 2017, część kampanii społecznej „Chlebem i solą”

•Tytuł „Stolarz”, rok 2018, Graffiti Creators Studio – produkcja własna

•Teledyski (2017–2018): „Sleep Hyde Sleep”, rok 2017, Juliusz Kamil – klip promujący krążek „Honey, I’m Home”; „Noji”, rok 2018, Tede – klip promujący krążek „Noji”; „BoatEver”, rok 2018, Tede – klip promujący krążek „Karmagedon”; „Check me out”, rok 2018, Paula i Karol – alternatywny teledysk.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „PREZENTY EXPERT”
ROK PRODUKCJI: 2018
KLIENT: MEDIA EXPERT

Superprodukcji mieliśmy na tyle dużo, że nie potrafiliśmy się zdecydować na tę jedną ulubioną. Maszyna losująca wybrała ciekawą, wymagającą i megasatysfakcjonującą reklamę dla Media Expert, robioną z agencją Ambasada BC.

Zamknięcie na dwie noce w centrum handlowym w Szczecinie można postrzegać jako spełnienie marzeń z dzieciństwa albo przywołanie apokalipsy zombie. Do tego kaskaderzy w strojach Mikołajów zjeżdżający na linach z dachu jak Tom Cruise. 200 statystów! 1000 kolejnych w postprodukcji. 200 sztuk mikołajowych strojów i jeden wyjątkowy strój Pani Mikołajowej. Logistyka była majstersztykiem – szanujemy za to kierownika produkcji! Do tego wszystkiego: praca na dwie kamery, gigantyczny kran na dachu, współpraca z zagranicznym reżyserem Andym Lambertem i naszym ultrazdolnym rodzimym operatorem obrazu Kamilem Płockim.

Efekt i satysfakcja +1000. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych!

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.