Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

TAILORS GROUP

Prezes: Łukasz Wójcik

Adres i kontakt:
ul. Wojciecha Górskiego 6/10
00-033 Warszawa
tel. +48 509 561 773
www.tailorsgroup.pl
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
• PR • IR • kompleksowe doradztwo ESG • budowa serwisów internetowych • usługi graficzne

Nasi klienci w 2023 roku:
• ENEA • Tauron • Develia • ML System • Enter Air • PZU • Bank Millennium • Mo-Bruk • Accenture • OT Logistics • Photon Energy • TT PSC • Unibep • BoomBit • Gleevery i inne

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza (SPCC)

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 6 682
2022 r.: 5 675

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 129
2022 r.: 60

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 5 880
2022 r.: 5 149

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 28
2022 r.: 20

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2023 roku:
Rok 2023 był dla TAILORS Group pod wieloma względami przełomowy. Osiągnęliśmy rekordowe przychody, odnotowując blisko 20-proc. wzrost w porównaniu z 2022 rokiem. Umocniliśmy pozycję na rynku, przede wszystkim dzięki rozszerzeniu zespołu oraz oferty usług, szczególnie w obszarze ESG, co pozwoliło nam sprostać rosnącym wymaganiom klientów. W wyniku wzrostu zapotrzebowania rynkowego na usługi z zakresu zrównoważonego rozwoju ponaddwukrotnie zwiększyliśmy liczebność działu ESG. W 2023 roku, jako jedyna agencja na polskim rynku, mogliśmy zaoferować klientom kompleksową obsługę w zakresach PR, relacji inwestorskich, komunikacji wewnętrznej, mediów społecznościowych, projektów digitalowych oraz ESG. Połączenie tych pozornie odrębnych dziedzin w ramach TAILORS Group umożliwiło nam wykorzystanie synergii pomiędzy nimi i realizację złożonych projektów dla dużych spółek. Taki model działania pozwala nam nie tylko na bardziej spójne i efektywne działania komunikacyjne, lecz również na dostarczanie kompleksowych rozwiązań odpowiadających na aktualne potrzeby biznesowe firm, szczególnie w kontekście ich rosnących zobowiązań w zakresie ESG.

W minionym roku utrzymaliśmy strategicznych klientów, jednocześnie poszerzając portfolio o nowe projekty, zarówno w ramach krótko-, jak i długoterminowej współpracy. Wspieraliśmy 32 firmy m.in. z branż technologicznej, nieruchomościowej, finansowej oraz przemysłowej, w obszarach PR i IR. Zorganizowaliśmy, zarówno w formule online, jak i stacjonarnie, kilkadziesiąt konferencji wynikowych dla zarządzających, analityków i dziennikarzy.

Kolejnym ważnym krokiem w kierunku dalszego rozwoju było pozyskanie nowych partnerów biznesowych i technologicznych, takich jak Kancelaria Maruszkin i Diaphane Software. Dzięki ścisłej kooperacji wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązania oraz narzędzia wspierające działalność klientów, co zaowocowało jeszcze wyższą jakością realizowanych projektów.

Umiejętność zrozumienia biznesowych potrzeb klientów i dostarczenia im kompleksowych rozwiązań opartych na interdyscyplinarnym podejściu pozostaje naszym kluczowym wyróżnikiem.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.