Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

ROCKET SCIENCE COMMUNICATIONS

PREZESKA ROCKET SCIENCE COMMUNICATIONS: Karolina Krzeska

Prezeska:
Karolina Krzeska

Adres i kontakt:
www.rocketscience.com.pl
[email protected]

Press

Zakres usług:
•media relations
•social media
•strategia komunikacji
•kampanie medialne
•influencer marketing
•eventy
•komunikacja korporacyjna
•obsługa w Polsce i na całym świecie

Nasi klienci w 2023 roku:
strategiczne współprace:
•Infinix
• ClickMeeting
• Sukces Pisany Szminką
• No Fluff Jobs
• 4cv
• Waterdrop
• SentiOne
• Tennders
• Good Food Institute Europe

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• SAPR

finanse (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 1 387 
2022 r.: 2 304

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2023 roku:
Po wprowadzeniu producenta smartfonów Infinix do Polski w 2022 roku w 2023 roku intensywnie wspieraliśmy budowę rozpoznawalności oraz sprzedaż tej marki. W 2023 roku producent osiągnął bardzo dobre wyniki w Polsce – użytkownikami jego smartfonów jest już 250 tys. konsumentów.

Do naszych sukcesów zaliczyć możemy również współpracę przy projektach społecznych z Sukcesem Pisanym Szminką, w tym nagłaśnianie trasy koncertowej Power Hour, połączonej z motywującymi wystąpieniami czy kampanii #CozTaKasa. Zaangażowaliśmy się też w intensywną kampanię profrekwencyjną skierowaną do kobiet przed wyborami do parlamentu.

Byliśmy także aktywni poza Polską. Świetnym przykładem jest tutaj kampania PR dla marki Sentione w Wielkiej Brytanii, która przyciągnęła uwagę czołowych brytyjskich mediów, takich jak Sifted.com czy „The Times”. Nawiązaliśmy też współpracę z Good Food Institute Europe (międzynarodowy NGO’s zajmujący się tematyką żywieniową, a w szczególności promocją zagadnień związanych z korzyściami wynikającymi z produkcji mięsa roślinnego w Europie).

Prowadzimy stałą komunikację z mediami w imieniu swoich klientów, osiągając regularną widoczność w mediach oraz social mediach – nieustająco wzmacniamy ich reputację oraz rozpoznawalność. Jako kreatywna agencja PR cały czas proponujemy klientom nowe wątki i zagadnienia, które dotykają najważniejszych i najciekawszych tematów w Polsce oraz pozwalają podtrzymać zainteresowanie naszymi ekspertami i markami.

INFORMACJE DODATKOWE

Agencja Rocket Science jest obecna niemal dekadę nad Wisłą. Specjalizujemy się w PR konsumenckim i produktowym, wsparciu komunikacyjnym start-upów na etapie skalowania biznesu oraz budowaniu reputacji marek i przedsiębiorstw ze szczególnym naciskiem na technologie, biznes, lifestyle oraz działania społeczne. W tym celu wykorzystujemy szczegółowo zaplanowane strategie i narzędzia z zakresu kreatywnych kampanii, media relations, social media, event, oraz liderów opinii.

Nasza filozofia działania oparta jest na założeniu, że w świecie pełnym szumu informacyjnego oraz fake newsów podstawą udanej komunikacji jest wartościowa i rzetelna treść. Dlatego kluczowe dla nas jest to, żeby każda informacja skierowana do mediów oraz konsumentów czy grupy docelowej zawierała wszystko to, co jest istotne z punktu widzenia klienta, ale również była rzeczowa i wartościowa dla jej odbiorców.

Pracujemy zarówno dla dużych korporacji, jak dla mniejszych firm z Polski i zagranicy. Poza Polską prowadziliśmy kampanie w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Czechach, Rumunii na Węgrzech oraz w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu zdobyliśmy bogate doświadczenie w wielu branżach i na różnych rynkach, co pozwala nam wdrażać ciekawe i kreatywne strategie oraz kompleksowe kampanie. Jesteśmy dumni z tego, że mieliśmy okazję przyczynić się do sukcesów naszych partnerów, z których wielu stało się liderami w swoich branżach, np. No Fluff Jobs, ClickMeeting, Infinix czy Sukces Pisany Szminką, który działa na rzecz przedsiębiorczych Polek i polityk DEI.

Naszą siłą jest stały i doświadczony zespół oraz butikowe podejście. Działamy zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Zrealizowaliśmy kilkanaście ogólnopolskich kampanii społecznych. W 2019 roku jako jedni z pierwszych na szeroką skalę promowaliśmy ideę diversity & inclusion w Polsce dla Sukcesu Pisanego Szminką. Kolejne publikacje oraz wydarzenia w zakresie polityk diversity & inclusion przed nami.

Karolina Krzeska, założycielka agencji Rocket Science, w 2024 roku dołączyła wraz z gronem ekspertów do Think Thanku Fundacji Włączeni PLUS stworzonego przez Olgę Kozierowską. Misją fundacji jest promowanie różnorodności jako fundamentalnej wartości organizacyjnej, uczynienie równości normą, a włączania kluczowym elementem drogi do sukcesu w wymiarze biznesowym i indywidualnym.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.