80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

GRAYLING POLAND

GRAYLING POLAND: Klara Banaszewska, dyrektor generalna, i zespół dyrektorski

Dyrektor generalna: Klara Banaszewska

Adres i kontakt:
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
tel. +48 22 536 04 40
[email protected]
www.grayling.com/pl

Press

Zakres usług:
• doradztwo strategiczne • corporate affairs • public affairs i advocacy • zarządzanie zmianą • komunikacja kryzysowa • employer branding • komunikacja konsumencka • influencer marketing i digital • raporty i badania własne oraz kreacja

Przynależność do grupy: Accordience

Nasi klienci w 2023 roku:
• Visa • BMW Group • Circle K • Freenow • Sony SET • KHNP • Tetra Pak • TP Link • IKEA Industry • Innova Capital • Griffin Capital Partners • OLX Group • Glovo • DHL Express • Data4 • Herbalife • FSC • Primark • Zalando

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR • AmCham • BPCC

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 18 398
2022 r.: 22 553

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 680
2022 r.: 2 506

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 11 302
2022 r.: 13 309

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 54; 2022 r.: 54

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
Złoty Spinacz w kategorii sektorowej przemysł i infrastruktura oraz Srebrny Spinacz w kategorii B2B za kampanię realizowaną dla Tetra Pak „Woda i marketing w nowym opakowaniu”. Finalista międzynarodowego konkursu SABRE Awards EMEA 2023 w kategorii CEE Consultancies of the Year oraz nominacja w kategorii Public Affairs Consultancy of the Year.

Sukcesy firmy w 2023 roku:
• Wdrożenie Ignite CEE
Grayling rozwija swoją ofertę dla obecnych i nowych klientów w zakresie strategii i kreacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ignite CEE to struktura integrująca zespół z Warszawy z siecią ekspertów Grayling z 10 europejskich rynków. Stanowi ona rozwinięcie globalnego zespołu Ignite, który powstał pięć lat temu w Londynie i skupia obecnie 20 specjalistów z całego świata.
• Rozwój kompetencji
Grayling inwestuje w rozwój zespołu oraz narzędzia badawcze. Od kilku lat działa program Grayling Advantage Academy. Na platformie aktualizowanej w trybie dwutygodniowym dostępne są szkolenia dla danego stanowiska oraz z różnych kompetencji. W ostatnim roku postawiliśmy na serię modułów z AI, strategii, pozyskiwania insightów oraz researchu.
• Działania w zakresie ESG
W firmie działają Sustainability Champions inicjujący i integrujący wewnętrzne działania zgodne ze zobowiązaniami ESG. Lokalny zespół SC dba, aby nasza praca była zrównoważona, z troską o planetę i przyszłe pokolenia. Wspieramy także swoimi kompetencjami inicjatywy pro bono – prestiżowy program przywództwa Leadership Academy of Poland oraz fundację Edico realizującą projekt Alternatywna Lista Lektur.
• Wygrane projekty
- FSC (Forest Stewardship Council) – synergiczne połączenie obszarów PR, PA i digital pozwoliło na osiągnięcie celów komunikacyjnych wśród szerokiej grupy odbiorców, w tym decydentów, branży i społeczeństwa.
- Tetra Pak – po sześciu latach stałej obsługi na siedmiu rynkach regionu East Europe, w wyniku wygranego przetargu Grayling przedłużył współpracę, a warszawskie biuro Grayling pełni funkcję hubu wspieranego kompetencjami kreatywnymi, corporate affairs oraz digital.
- Go Vilnius – projekt dotyczący promocji miasta Wilna wśród Polaków z okazji 700-lecia powstania miasta, w tym działania influencer marketing.

Zrealizowane kampanie
• Visa – opracowanie strategii i realizacja kampanii Visa She’s Next, której celem jest promocja programu grantowo-mentoringowego wśród przedsiębiorczyń i wzmacnianie wizerunku Visa jako marki wspierającej MŚP. 
• Primark – koordynacja otwarć sklepów na rynkach rumuńskim i słowackim realizowana przez zespół PR, PA i eventowy w ramach modelu współpracy CEE Lead Agency.
• Data4 – kompleksowa komunikacja inwestycji typu greenfield – kampusu centrów danych. Organizacja eventu otwarcia z udziałem przedstawicieli władz lokalnych i krajowych, mediów, ekspertów i stowarzyszeń branżowych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.