Grupa OLX

CEZARY ROGULSKI Advertising Diectors
Cezary Rogulski
Advertising Director
Piotr Szpunar
ad sales manager
tel. 516 966 889
Piotr Kowalczyk
ad sales automotive manager
tel. 516 966 952
Kontakt
Pl. Konesera 9
03-736 Warszawa
[email protected]
reklama.olx.pl
Dla nas, jak i dla wszystkich, 2022 rok był okresem bardzo trudnym. Czasem niepewności, nowych realiów, z którymi wcześniej nie mieliśmy do czynienia. Ale codzienna praca i zaangażowanie zespołu Biura Reklamy Grupy OLX pozwoliły nam sprostać wyzwaniom.
W tym roku kładziemy nacisk na nowości. Oprócz rozbudowania portfolio formatów na stronach mobilnych OLX i Otomoto poszerzyliśmy ofertę o wideo. Nie zależało nam jednak tylko na dodaniu kolejnych slotów reklamowych – naszym celem było stworzenie rozwiązań mających bardzo wysokie wskaźniki mediowe (np. CTR czy VA). Nowości już spotkały się z olbrzymim zainteresowaniem i stają się integralną częścią mediaplanów naszych partnerów biznesowych. Dla większości klientów z branży motoryzacyjnej portal Otomoto.pl jest serwisem pierwszego wyboru, a nowe formaty powodują, że stajemy się dla nich jeszcze atrakcyjniejsi.
W dalszym ciągu dbamy o swoją unikalność. Segmenty behawioralne biorące swój początek w analityce – nasza wiedza o użytkowniku poszukującym produktu w określonej cenie – są tym, co wyróżnia nas na rynku polskiego internetu. Śmiało możemy powiedzieć, że ponad 92 proc. kampanii realizowanych w serwisach Grupy OLX to działania oparte na segmentach behawioralnych.
Grupa OLX otworzyła się na akcje niestandardowe, które wykraczają poza klasyczną kampanię reklamową. Przy akcjach tych możemy korzystać z narzędzi, które na co dzień wykorzystywane są do naszej komunikacji z użytkownikami, np. ikonka na stronie głównej serwisu, mailing OLX i Push z aplikacji OLX. Cieszy nas coraz większe zainteresowanie projektami, dzięki którym dana marka porusza się w naturalnym środowisku naszego użytkownika. Pierwsze realizacje są już za nami i możemy śmiało powiedzieć, że były bardzo udane, także z perspektywy KPI.
MEDIA
Internet: serwisy Grupy OLX: OLX.pl – 12,8 mln realnych użytkowników (RU), Otomoto.pl – 5,5 mln RU, Otodom.pl – 3,9 mln RU (Mediapanel I 2023), aplikacje OLX, Otomoto
NAGRODY
Wyróżnienie – Biura Reklamy Online 2022 „MMP”
Grupa OLX należy do IAB
HIT 2022
W minionym roku wprowadziliśmy do oferty kilka nowych formatów reklamowych, m.in. wideo na listingach i stronie z ogłoszeniami serwisu OLX oraz format top mobile board sticky, który skutecznie performuje w działaniach dla naszych klientów. Zaobserwowaliśmy też, że coraz większym zainteresowaniem, ze względu na efektywność i natywny charakter, cieszą się akcje specjalne, w których wykorzystujemy formaty na co dzień niedostępne reklamowo.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
