Polsat Media

MAGDALENA NIEWIŃSKA sales director
Stanisław Janowski
managing director
Magdalena Niewińska
sales director
Magdalena Feruś
partnerships director
Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka
commercial director
Katarzyna Niewiadomska
commercial operations and HR director
Łukasz Urbański
business development director
Marcin Stępniak
business process director
Kontakt
ul. Ostrobramska 77
04-175 Warszawa
tel. 22 514 49 00, 22 514 48 00
[email protected]
Polsatmedia.pl
Polsat Media to największe biuro reklamy zarówno pod względem liczby obsługiwanych kanałów telewizyjnych, jak i udziału w oglądalności (35,5 proc. SHR w grupie A16–59 w 2022 roku), a także udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Mamy w swojej ofercie kanały należące do Grupy Polsat Plus oraz innych nadawców polskich i zagranicznych, a także szerokie spektrum mediów nonTV. Najistotniejsze z nich to portal i serwisy internetowe Grupy Interia, platforma streamingowa Polsat Go, oferta wideo oparta m.in. na sieci Audience Media Group, influencer marketing oraz nośniki DOOH.
W polityce handlowej Polsat Media w 2023 roku nie przewidujemy znaczących zmian. Jedną z nich będzie przekształcenie szerokich paczek stacji tematycznych w pakiety multiscreen, w ramach których część budżetów reklamowych będzie realizowana w segmencie wideo online.
Ważnym elementem w nadchodzącym roku będzie intensyfikacja działań w obszarze branded content, które dodatkowo zyskały po połączeniu z Grupą Interia. We współpracy z marką Škoda powstał program „Safety Lab. Bezpieczeństwo ma pierwszeństwo” łączący kampanię edukacyjną z rozrywką. Przenikanie się działań telewizyjnych i portalu Interia przełożyło się na wysoki zasięg programu, a zaangażowanie gwiazd otworzyło drogę do niestandardowego poszerzenia promocji programu. Na antenie Telewizji Polsat miał premierę jeden z największych programów z partnerstwem na wyłączność „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” z lokowaniem marki IKEA, wsparty szeroką kampanią crossmediową. Program okazał się dużym sukcesem, co zaowocowało nominacją do nagrody Effie. Wśród wielu zrealizowanych projektów znalazł się również rodzinny musical „Świat pełen niespodzianek”, wyprodukowany z wykorzystaniem nowoczesnych technologii we współpracy z Ferrero.
Dzięki skali i różnorodności mediów z naszej oferty synergia, którą osiągamy poprzez wykorzystanie tak wielu narzędzi i kanałów dotarcia do odbiorców, jest nieosiągalna w ramach żadnej innej grupy mediowej w Polsce.
MEDIA
Telewizja: Polsat, Polsat 2, Super Polsat, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat Doku, Polsat News, Polsat News 2, Polsat Rodzina, Polsat Games, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Disco Polo Music, Polsat Music, Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Czwórka, Szóstka, Wydarzenia 24, Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV, VOX Music TV, TV Puls, Puls 2, Telewizja WP, BBC Earth, BBC Brit, BBC Lifestyle, BBC First, CBeebies, AXN, AXN Black, AXN White, AXN Spin, AMC, SundanceTV, CBS Reality, CBS Europa, Extreme Channel, Polsat JimJam, CI Polsat, History, History 2, 13 Ulica, Scifi, E! Entertainment, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Stopklatka, Zoom TV, Gametoon, 4Fun TV, 4Fun Dance, 4Fun Kids, Fokus TV, Nowa TV, Cartoon Network, Boomerang, Warner TV, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat History, Epic Drama, Tele 5, Polonia 1, Water Planet, Novela TV, TV Republika, wPolsce.pl, Stars TV, Golf Channel Polska, DaVinci
Internet: Polsat Media Video (Interia, Polsat Go, Audience Media Group, Polsatsport.pl, Polsatnews.pl, Twojapogoda.pl, Cartoonnetwork.pl, Boomerang-tv.pl), Polsat Media Display (Interia, Polsatsport.pl, Polsatnews.pl, Twojapogoda.pl), Polsat Media Content Marketing, Polsat Media Digital Audio, Polsat Media Performance, AdRetail, Mobiem; influencer marketing: Polsat Media AdTube (Golden Coil – influencerzy, podcasty; Space Cat – TikTok)
Digital OOH: Polsat Media AdScreen
Polsat Media należy do EGTA, IAA, IAB
HIT 2022
Kluczowym wydarzeniem ub.r., zarówno dla Telewizji Polsat jak i dla Polsat Media, była zmiana na stanowisku dyrektora programowego stacji. Po 15 latach Ninę Terentiew zastąpił Edward Miszczak, dotychczas związany z TVN. Nowy dyrektor programowy to nowe otwarcie, a co za tym idzie nowe wyzwania i cele biznesowe. Odświeżone, sprawdzone formaty rozrywkowe, a także serialowa ofensywa dostępna premierowo na platformie Polsat Box Go będą najważniejszymi elementami strategii w walce o widza zarówno internetowego, jak i telewizyjnego.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
