Wydanie: PRESS 09-10/2022

Na firmowy jubileusz trzeba mieć pomysł

20, 25, 30, a nawet 50 lat obecności firmy na rynku to jubileusze, obok których nie można ani nie wypada przejść obojętnie. To także doskonała okazja do promocji marki. Wiedzą o tym PR-owcy i marketingowcy, którzy prześcigają się w wymyślaniu zaskakujących koncepcji i strategii świętowania jubileuszy swoich firm

Z raportu przygotowanego przez Fundację Firmy Rodzinne na 30-lecie transformacji ustrojowej w Polsce wynika, że aż 59 proc. prywatnych firm zarejestrowanych w 1989 roku po upływie trzech dekad nadal funkcjonowało. W tym czasie zmieniło się niemal wszystko: biznesowe realia, konkurencja na rynku, technologia, podejście do współpracowników, sposób docierania do klientów. Ci, którzy przetrwali próbę czasu, mają powody do świętowania.

Ale celebrować sukces trzeba umiejętnie.

Po pierwsze, nie można zapomnieć o żadnej grupie interesariuszy. Zarówno klienci, partnerzy biznesowi, jak i pracownicy powinni poczuć się ważni i docenieni. Po drugie, sposób świętowania powinien być spójny ze specyfiką, wizerunkiem i dotychczasowymi działaniami firmy. Po trzecie, należy być elastycznym. Trwająca trzeci rok pandemia COVID-19 niejednej firmie pokrzyżowała już plany. A przecież nie wiadomo, co czeka nas w kolejnych miesiącach.

Natalia Ryńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.