ALLEGRO REKLAMA

MARCIN BRUŚ advertising director
Mamy za sobą rok rozbudowy portfolio formatów i narzędzi dla reklamodawców. Wprowadziliśmy m.in. Allegro Creative Hub – ofertę, która wykorzystuje różne sposoby dotarcia do klienta Allegro (social media, afiliacja, display, content itp.) do promocji produktów i marek naszych partnerów w kategoriach: Moda, Dom i ogród oraz Zdrowie i uroda. W odpowiedzi na rosnącą konsumpcję wideo wprowadziliśmy video commerce, dzięki któremu nasi klienci mogą w innowacyjny sposób promować i sprzedawać swoje produkty.
Sprzedawcom i dystrybutorom udostępniliśmy reklamę graficzną Allegro Ads. Umożliwia ona wyświetlanie reklam w oparciu o słowa kluczowe, co jest efektywnym sposobem budowania świadomości i wizerunku marki na Allegro i zwiększenia sprzedaży. Taką reklamę każdy klient przygotowuje samodzielnie, korzystając z szablonu. Wielkim zainteresowaniem cieszy się dostępny w Allegro Ads planer kampanii – to nie tylko narzędzie do planowania strategii komunikacji, ale też źródło wielu informacji o trendach na Allegro. Znając popularność różnych produktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, reklamodawca może dostosować wysokość budżetu do aktualnego popytu. Dzięki swej prostocie i skuteczności reklamy Allegro Ads zostały szczególnie dobrze przyjęte przez licznych nowych sprzedających na naszym marketplace.
W minionym roku udostępniliśmy także nowe rozwiązanie pozwalające na zakup powierzchni reklamowej poza Allegro. Allegro Trading Desk bazuje na nowoczesnych narzędziach programistycznych i wysokiej jakości danych użytkowników, co umożliwia realizowanie zarówno celów sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Klient może taką kampanię zlecić nam lub przeprowadzić samodzielnie; do każdej dostaje szczegółową analitykę.
Pandemia koronawirusa przyniosła radykalne zmiany przede wszystkim w sposobie zakupów. W rezultacie w Allegro odnotowaliśmy wzrost liczby sprzedających i liczby klientów, liczby ofert, wartości sprzedaży i średniego koszyka. Jesteśmy przekonani, że Polakom zostanie zwyczaj poznawania marek i produktów, ich wyboru i zakupów przez zaufany marketplace.
MEDIA
Internet: Allegro.pl – 18 674 064 użytkowników miesięcznie, aplikacja Allegro: 7 765 632 użytkowników miesięcznie (I 2021, Megapanel PBI/Gemius)
LUDZIE
Marcin Bruś – advertising director
STRUKTURA
Zespół produktu Allegro Ads: odpowiada za rozwój i sprzedaż produktu Allegro Ads (pozycjonowanie ofert na liście wyników wyszukiwania Allegro.pl rozliczane w modelu PPC); zespołem kieruje Wojciech Bryzek, [email protected]
Zespół sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej produktów Digital Ads: odpowiada za sprzedaż produktów reklamowych, m.in. display, e-mailingów oraz akcji niestandardowych, współpracuje z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi; zespołem kieruje Agata Krynicka, [email protected]
Zespół strategii i projektów specjalnych: odpowiada za wsparcie strategiczne zespołów sprzedaży przy tworzeniu koncepcji i realizacji działań niestandardowych; zespołem kieruje Olga Knap-Nowacka, [email protected]
Zespół Ad Operation & Ad Product: odpowiada za rozwój produktów reklamowych, a także realizację i optymalizację kampanii reklamowych; zespołem kieruje Aneta Gąsiorek, [email protected]
KONTAKT
[email protected]
allegro.pl/reklama
HIT 2020
W minionym roku nasi klienci odnieśli wiele sukcesów na Allegro. W dużej mierze napędzane były one przez rosnące zainteresowanie wiodących marek produktami display oraz usługą Allegro Ads. Dynamiczny wzrost liczby reklam to zasługa wygodnego i intuicyjnego rozwiązania Ads Express, a także udostępnienia wszystkim w Allegro Ads sieci reklamowej, czyli możliwość włączenia reklamy w wyszukiwarce Google. Atrakcyjne ROI, prostota i natychmiastowy wpływ na sprzedaż sprawiły, że te rozwiązania reklamowe były bardzo konkurencyjne.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
