AMS SA

MAŁGORZATA AUGUSTYNIAK wiceprezes zarządu
Najważniejszym zadaniem dla reklamy OOH w tym roku będzie odbudowa udziału w torcie reklamowym. Pandemia dotkliwie wpłynęła na naszą branżę. Wzmacnianie przekonania klientów, że outdoor jest niezastąpionym elementem media miksu, to najważniejsze wyzwanie na nadchodzące miesiące.
Kolejne, nie mniejsze, to spowodowanie, aby OOH stało się w znacznie większym stopniu medium kontentowym. Na polskim rynku wciąż brakuje odpowiednio dobranego kontentu do poszczególnych kanałów cyfrowego outdooru oraz zrozumienia mechaniki, jaką powinno rządzić się jego wyświetlanie. Digitalowe nośniki OOH dają możliwość dostosowania treści do czasu, miejsca, sytuacji, aktualnych wydarzeń. Rozwijając je, nie powinniśmy kopiować rozwiązań telewizyjnych, bo to segment rynku reklamy, który w inny sposób zabiega o uwagę odbiorcy. Co więcej, inaczej działa na ulicy, inaczej w komunikacji miejskiej, a jeszcze inaczej w klubie fitness. Aby najefektywniej dotrzeć do odbiorcy, trzeba dostosować emitowane treści do konkretnych lokalizacji i kontekstów. AMS konsekwentnie wdraża to podejście. W tym roku będziemy dalej rozwijać autorski kontent i ofertę z nim związaną w naszych dwóch nowatorskich kanałach z kategorii Video Out-of-Home – Move TV w klubach fitness z segmentu premium oraz Traffic TV w autobusach w Warszawie, a także w ramach marki kontentowej Cityinfo, dostępnej na naszych cyfrowych nośnikach stacjonarnych.
Będziemy również dalej rozwijać inwestycje w duchu smart city, konsekwentnie realizując program digitalizacji. W naszych planach jest dalszy rozwój reklamy cyfrowej – nowoczesnej i przyjaznej, która współgra z życiem nowoczesnego miasta – oraz zmierzanie w kierunku elastycznego modelu zakupu w OOH.
MEDIA
OOH: nośniki premium: citylighty i backlighty; cityscrolle, frontlighty, superboardy 108, billboardy 12 i 18 mkw.; City Transport – reklama w i na środkach publicznego transportu zbiorowego
DOOH: Digital Citylight, Digital Cityscreen, Digital Indoor, Digital Indoorscreen, Dynamic Backlight, ekrany bankomatów
VOOH: Move TV w klubach fitness z segmentu premium, Traffic TV w autobusach w Warszawie
LUDZIE
Małgorzata Augustyniak – wiceprezes zarządu
STRUKTURA
Dział współpracy strategicznej z domami mediowymi – na jego czele stoi dyrektor Monika Zielińska, tel. 22 55 56 400
Dział sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej – działem kieruje dyrektor Zbigniew Kaczmarek, tel. 22 55 56 400
Dział City Transport – zarządza nim dyrektor Arkadiusz Gawlak, tel. 22 55 56 400
KONTAKT
tel. 22 555 64 00
[email protected]
www.ams.com.pl
HIT 2020
Mimo trudnych pandemicznych warunków sukcesem i jednocześnie przełomem na rynku OOH w ub.r. było wprowadzenie – jako systemowe, a nie incydentalne rozwiązanie – ekowiat AMS. To propozycja dla klientów, którzy chcą wspólnie z nami przyczynić się do poprawy środowiska poprzez uczestnictwo w wyposażaniu miast w ekologiczne rozwiązania. Ekowiaty z dywanem rozchodnikowym na dachu oraz bezpiecznymi rozwiązaniami dla ptaków są dostępne już w czterech miastach. Wyglądają naturalnie i wprowadzają w przestrzeń miejską zieleń w takich miejscach, w których uczynienie tego w inny sposób byłoby praktycznie niemożliwe.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
