Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020
HIGHNOON
Błażej Baar – founder, executive producer
ADRES, KONTAKT
HIGHNOON sp. z o.o.
00-739 Warszawa
Stępińska 22/30 lok. 422
tel. 798 087 087
e-mail: [email protected]
www.highnoon.pl
OSOBA ZARZĄDZAJĄCA
Błażej Baar – founder, executive producer
ROK POWSTANIA: 2012
LICZBA PRACOWNIKÓW: 8
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: ok. 60
KRÓTKO O FIRMIE
Jesteśmy studiem produkcyjnym, w którym nie pozwalamy na to, by dobre pomysły stały w cieniu. Specjalizujemy się w produkcji reklamowej – tworzymy spoty telewizyjne, digitalowe, sesje zdjęciowe oraz branded content. Ponadto produkujemy teledyski oraz filmy będące elementami kampanii społecznych.
W swojej strukturze posiadamy również studio NOON PICTURES, gdzie kompleksowo zajmujemy się obsługą sesji zdjęciowych – od kreacji i produkcji aż po retusz zdjęć i dostarczenie finalnego contentu. Organizujemy także castingi.
Bez względu na skalę czy poziom trudności w każdy projekt wkładamy nasze doświadczenie i pasję. Klienci HIGHNOON cenią sobie naszą dbałość o szczegóły na każdym etapie realizacji. Zawsze wychodzimy naprzeciw wyzwaniom i realizujemy je, dopasowując rozwiązania do możliwości budżetowych tak, aby za każdym razem stworzyć coś absolutnie wyjątkowego.
ZASOBY WŁASNE
Żeby w pełni odpowiedzieć na optymalizację budżetów, wykorzystujemy własne zaplecze sprzętu kamerowego i fotograficznego. Na wyposażeniu mamy kamery Red Gemini z zestawami optyki. Dysponujemy także własnym studiem fotograficznym i castingowym. Zajmujemy się postprodukcją i retuszem zdjęć. Zatrudniamy na stałe producentów, kierowników i koordynatorów produkcji, asystentów oraz utalentowanych twórców.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
Współpracujemy z doświadczonymi reżyserami oraz dajemy szansę młodym talentom. Do każdego przedsięwzięcia dobieramy twórców pod kątem wyzwań twórczych, z jakimi wiąże się dany projekt, dostosowując doświadczenie i poprzednie realizacje twórcy do briefu.
ZAUFALI NAM
• Neutrogena
• Magnum
• Listerine Polska
• Surf
• Kaktus
• L’Oréal Professionnel
• Adidas
• Perła
• Okocim
• Kasztelan
• Ministerstwo Rozwoju
PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU
• „Neutrogena”, rok produkcji 2020, klient: Johnson & Johnson
Pracując jednocześnie na trzech unitach, stworzyliśmy 10 spotów promujących trzy główne linie produktowe, 27 materiałów digitalowych oraz 30 zdjęć dla marki Neutrogena. Za reżyserię spotów odpowiada Daniel Jaroszek, za fotografie – Paulina Wesołowska.
• „Listerine”, rok produkcji 2020, klient: Listerine Polska
Za kampanię odpowiadała agencja Przestrzeń, spoty reżyserował Alan Willmann we współpracy z operatorem Mateuszem Wichłaczem. Zdjęcia wykonał fotograf Mirosław Sycz z NOON.PICTURES.
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
• Miuosh – „Motyle”, 2020
Klip do utworu Miuosha z płyty „Powroty” został zrealizowany na terenie czynnego Zakładu Karnego w Wojkowicach. Magdalena Seweryn i Igor Połaniewicz to reżyserski duet, który stworzył także scenariusz i zdjęcia. W teledysku główną rolę zagrała Kamila Baar. Produkcja jest nominowana do ARFF Paris International Awards 2020 oraz Oniros Film Awards 2020.
• „Korytarz bezpieczeństwa”, 2019, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Interaktywny spot kampanii społecznej dotyczącej tworzenia korytarzy życia, gdy na zatłoczonych drogach dochodzi do wypadków. Film został wyreżyserowany przez Dariusza Zatorskiego, a za zdjęcia odpowiedzialny był Patryk Kin. Kampanię stworzyła Fabryka Komunikacji.
• „Poison candy”, 2015, Piotr Grabowski, Galeria Kohana
Wraz z artystą Piotrem Grabowskim stworzyliśmy film będący elementem wystawy „Poison candy (słodko i opiumistycznie)”. Film wyreżyserował artysta przy wsparciu Błażeja Baar, a autorem zdjęć jest Igor Połaniewicz.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA
TYTUŁ: „Magnum Ruby”
ROK PRODUKCJI: 2020
KLIENT: Unilever
Wyprodukowaliśmy spot reklamujący lody Ruby marki Magnum, którego gwiazdą jest Anja Rubik. Przy tej produkcji mieliśmy okazję pracować z niesamowitym zespołem twórców. Spot wyreżyserował Szymon Pawlik, za zdjęcia odpowiedzialny był Kajetan Plis. Już na etapie preprodukcji szukaliśmy kreatywnych i efektywnych rozwiązań tak, aby jak najlepiej wykorzystać każdą minutę obecności Anji Rubik na planie. Podjęliśmy wyzwanie symultanicznej pracy na kilku unitach jednocześnie podczas jednego dnia zdjęciowego, dzięki której dziś możemy podziwiać najwyższej jakości finalny efekt – spot telewizyjny i serię materiałów digitalowych.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter