Wydanie: PRESS 01-02/2020

Czy reklamy zbawią świat

Firmy, które trend eko promują, wiedzą, że same też muszą być eko. Nawet jeśli to kosztuje. Bo zysk liczy się nie tylko zerami na koncie.

O ekoświadomość dbają już nie tylko tematyczne fundacje i aktywiści. W walkę o czystą planetę i życie następnych pokoleń włączają się celebryci, politycy i artyści oraz firmy, którym nie jest wszystko jedno.

Natalia Ryńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.