media reklama
13.05.2021 czwartek
Press
PresserwisPrenumerataKsięgarniaReklamaKontakt
w najnowszym "Press"
A A A Drukuj Opinia Wyślij RSS
Press 09 (188) Okiem targetu
Czytelnicy ocenili magazyny parentingowe. Najlepiej wypadło „Dziecko”

Sierpniowe numery sześciu miesięczników dla rodziców na prośbę „Press” oceniło siedmioro przedstawicieli ich grupy docelowej. Jurorzy przyznawali noty od 0 do 10 w każdym z sześciu wskazanych przez nas kryteriów i krótko je uzasadniali. Z ocen wyciągnęliśmy średnią dla każdego tytułu, co pozwoliło ustalić ich kolejność w rankingu. Obok punktacji publikujemy te uwagi czytelników, które pozwolą redakcjom poznać ich zdanie i uwzględnić je przy pracy nad kolejnymi numerami.
Poniżej prezentujemy noty i opinie o zwycięzcy rankingu.


DZIECKO
7,8 pkt

Charakter magazynu

7,6 pkt
Zróżnicowane tematy i sporo ekspertów, świeże spojrzenie na wychowywanie dziecka. Plus za promocję akcji „Rodzić po ludzku”. Miły akcent – felietony. Podoba mi się, że dużo miejsca zostało poświęcone zdrowemu żywieniu. „Strony dla dzieci” – tego szukałam. Tata jak zwykle potraktowany marginalnie.

Jakość tekstów
8 pkt
Tematy dobrze zgłębione – nie pozostaje niedosyt. Wysoki poziom merytoryczny. Opinie lekarzy, psychologów i pedagogów dają wrażenie, że artykuły są wyczerpujące i fachowe. Niektóre teksty za długie, przy małym dziecku nie zawsze mam czas na lekturę całego artykułu.

Przydatność
7,9 pkt
Porady pokazują punkt widzenia dziecka, a nie dorosłego. Sporo propozycji zabawek i książeczek dla dzieci, dzięki czemu można zapoznać się z nowościami i wybrać coś ciekawego. Proponowane rozwiązania są twórcze i nietuzinkowe. Najbardziej spodobały mi się propozycje zabaw z wykorzystaniem jedzenia.



Atrakcyjność wizualna
7 pkt
Przejrzysty i metodyczny spis treści. Zręczny layout. Okładka najjaśniejsza spośród ocenianych. W środku tak jak w pozostałych mały bałagan. Szkoda, że tak mało ładnych zdjęć. Spełnia oczekiwania, ale niczym się nie wyróżnia. Przydałby się lepszy papier.

Relacja cena/oferta
8,9 pkt
Za ten miesięcznik zapłaciłabym nawet 5 zł (numer sierpniowy dostępny był w promocyjnej cenie 1 zł, regularna to 3,99 zł – przyp. red.). Nie odbiega poziomem od droższych.

Siła przyciągania
7,4 pkt
Mam ochotę kupić kolejny numer, gdyż pismo gwarantuje twórcze podejście do tematu. Z chęcią po niego sięgnę przy drugim dziecku ze względu na rubrykę „Dla dzieci”.


Jak w oczach czytelników wypadły pozostałe tytuły parentingowe piszemy we wrześniowym numerze „Press” 



 

2011-09-21dodaj opinię : wyślij znajomemu : powrót
« poprzedni
Press 09 (188) Telekaznodzieja
następny »
Press 10 (189) Ranking agencji PR
 
Galeria ponad stu tytułów prasowych
 

"Press" na tablet w wersji online do kupienia na Spoti.pl 
 
"Press" 11/2015
Press
Nowy numer w sprzedaży
od 30 września
 

zamów prenumeratę!



specjalna oferta prenumeraty dla wszystkich studentów
 
 

Dołącz do dziennikarzy, redaktorów, fotoreporterów, którzy prezentują swój dorobek na Press.pl.
Bazę z profilami przeglądają dysponujący zleceniami w mediach.
 
 

gadżety w prasie

Zobacz, co można obecnie kupić z polską prasą
 

najczęściej czytane newsy w tygodniu

 

iGoogle

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. Trybunalska 3
60-325 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
Press Euro
www.presseuro.pl
Press Cup
www.presscup.pl
© Press sp. z o.o. sp.k. Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System.