media reklama
21.09.2021 wtorek
Press
PresserwisPrenumerataKsięgarniaReklamaKontakt
w najnowszym "Press"
A A A Drukuj Opinia Wyślij RSS
Press 10 (177) Najlepsze WWW gospodarce
Specjaliści wytypowali najlepsze internetowe serwisy ekonomiczne

Money.pl, Wyborcza.biz i Gazetaprawna.pl – te serwisy wskazali eksperci, poproszeni o ocenę 10 serwisów z kategorii Biznes – prawo – finanse, które według badania Megapalnel PBI/Gemius miały w maju najwięcej użytkowników. Brali pod uwagę osiem kryteriów, w każdym przyznając od 1 do 10 punktów i krótko swoje noty uzasadniając. Zsumowanie punktów wyłoniło liderów.
 


Money.pl



317 pkt

Z opinii jurorów: Kompleksowy portal finansowy, łatwy i przyjazny w użyciu. Najbardziej rozbudowany z punktu widzenia tworzenia własnego kontentu, a nie jedynie cytowania źródeł agencyjnych. Wiadomości podzielone na kategorie tematyczne, łatwe do odszukania i aktualizowane przez całą dobę. Newsy agencyjne uzupełnione obfitym zestawem informacji od własnych, kompetentnych komentatorów. Informacje rzetelne, przejrzyste i bez wpadek. Forum z dość długą tradycją, ma wielu dyskutantów, jest RSS i newsletter podzielony na kategorie tematyczne. Bogactwo narzędzi inwestycyjno-oszczędnościowych, wykresów, kalkulatorów finansowych, wzorów dokumentów prawnych. Ważne wsparcie dla biznesu.

 


Wyborcza.biz



295 pkt
Z opinii jurorów: Świetna strona! Wciągające, przystępnie podane skróty najważniejszych wiadomości. Na wyróżnienie zasługują aktualne informacje o najważniejszych wydarzeniach i danych makroekonomicznych. Przejrzysta struktura, estetyczna szata graficzna. Dobre linkowanie pozwala umieścić temat w kontekście. Rzetelność dziennikarska rodem z papierowej „Wyborczej”. Brawo za komentarze wideo do bieżących wydarzeń! Czasem brak jasnego kryterium doboru tematów, przydałoby się więcej odwagi w tworzeniu rozbudowanych raportów. 

 


Gazetaprawna.pl



295 pkt
Z opinii jurorów: Własne newsy, aktualizowane przez całą dobę, odnośniki do pokrewnych artykułów (choć zbyt pobieżne). Często dobrze pogłębione tematy. Bardzo dobre komentarze uznanych specjalistów. Ciekawe e-poradniki. Estetyczna szata graficzna. W nawigacji nadmierne przeładowanie, w natłoku informacyjnym trudno się poruszać, by znaleźć interesujący temat, trzeba poświęcić sporo czasu. Część newsów dostępna tylko dla subskrybentów. Brawo za czat, widety z newsami do wklejania na stronę lub do bloga, i za własną wersję mobilną! Trudno określić, czy strona przede wszystkim newsowa, czy poradnikowa. Brak dobrej promocji newsa z wykorzystaniem kanałów komunikacji.

Więcej w październikowym numerze „Press”


2010-09-30dodaj opinię : wyślij znajomemu : powrót
« poprzedni
Press 9 (176) Łatwe pytania dla Dworaka
następny »
Press 11 (178) Ranking przychodów agencji PR
 
Galeria ponad stu tytułów prasowych
 

"Press" na tablet w wersji online do kupienia na Spoti.pl 
 
"Press" 11/2015
Press
Nowy numer w sprzedaży
od 30 września
 

zamów prenumeratę!



specjalna oferta prenumeraty dla wszystkich studentów
 
 

Dołącz do dziennikarzy, redaktorów, fotoreporterów, którzy prezentują swój dorobek na Press.pl.
Bazę z profilami przeglądają dysponujący zleceniami w mediach.
 
 

gadżety w prasie

Zobacz, co można obecnie kupić z polską prasą
 

najczęściej czytane newsy w tygodniu

 

iGoogle

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. Trybunalska 3
60-325 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
Press Euro
www.presseuro.pl
Press Cup
www.presscup.pl
© Press sp. z o.o. sp.k. Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System.