Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2023

Wydawnictwo Podatkowe Gofin

ANNA SZURKO kierownik marketingu

Anna Szurko
kierownik marketingu
tel. 95 720 85 40
[email protected]

Joanna Herbut
specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych, specjalista ds. marketingu
tel. 95 720 85 40
[email protected]

Kontakt

ul. Owocowa 8
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. 95 720 85 50
[email protected]
Reklama.gofin.pl

Atrakcyjność produktów Wydawnictwa Podatkowego Gofin zarówno dla odbiorców, jak i klientów reklamowych, to przede wszystkim najwyższej jakości specjalistyczne treści z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem i jego finansami. Wiedza i doświadczenie naszych autorów oraz współpraca z ekspertami – autorytetami w swoich dziedzinach sprawiają, że publikacje w dzienniku „Gazeta Podatkowa”, w naszych serwisach internetowych oraz mailingach są ważnym, przydatnym w praktyce narzędziem pracy.

Zamierzamy utrzymać tę jakość, choć obecna sytuacja na rynku – wysoka inflacja, która znacznie wpłynęła na spowolnienie gospodarcze oraz przyczyniła się do spadku zainteresowania zakupem wielu produktów i usług, w tym i produktów z obszaru informacji – wymaga wprowadzenia działań minimalizujących koszty. Na bieżąco analizujemy wszystkie wydatki, szukając jednocześnie tańszych rozwiązań umożliwiających utrzymanie dotychczas realizowanej strategii produktowej i handlowej. I tą właśnie stabilnością chcemy się wyróżniać w 2023 roku na tle tak dynamicznie zmieniających się warunków.

Niewątpliwym atutem Wydawnictwa jest oferta biura reklamy, na bieżąco dostosowywana do potrzeb rynku reklamowego. Zależy nam, by oferowany pakiet usług reklamowych był zgodny z oczekiwaniami klientów oraz gwarantował dotarcie komunikatu reklamowego do odpowiedniej grupy odbiorców – dlatego każdorazowo przygotowujemy dla naszych reklamodawców oferty szyte na miarę według ich zapotrzebowania.

Nasza oferta zawiera szeroki wachlarz usług, począwszy od wieloformatowej reklamy na łamach ogólnopolskiego dziennika „Gazeta Podatkowa”, poprzez reklamę w serwisach internetowych Wydawnictwa, kończąc na innych kanałach komunikacji, jak wciąż cieszący się wyjątkową popularnością mailing. Jesteśmy również otwarci na wszelkiego rodzaju działania niestandardowe, wnikliwie analizujemy zapotrzebowanie reklamowe każdego klienta, starając się maksymalnie dostosować do jego potrzeb.

MEDIA

Prasa: dziennik „Gazeta Podatkowa” – sprzedaż ogółem: 21 298 egz. (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, XI 2022)

Internet: Gofin.pl – liczba użytkowników: 1 410 960 (Google Analytics, XII 2022), Gazetapodatkowa.pl – liczba użytkowników: 64 760 (Google Analytics, IX 2022)

Inne: realizacja usługi mailingu (baza: 21 tys. rekordów), reklama w programie Druki Gofin (liczba pobrań druków: ponad 242,1 mln) reklama w newsletterach

Wydawnictwo jest członkiem Izby Wydawców Prasy oraz Zachodniej Izby Przemysłowo-Handlowej.

HIT 2022

W 2022 roku, podobnie jak w latach ubiegłych, niesłabnącym zainteresowaniem cieszyła się usługa mailingu – głównie wśród naszych stałych klientów z branży IT, oferujących produkty i usługi z obszaru programów księgowych. To klienci szukający jasno określonej grupy odbiorców, których znajdują wśród użytkowników naszych wydawnictw. Tymczasem w naszej bazie adresów znajdują się liczne grupy zdefiniowanych, atrakcyjnych dla klientów odbiorców: właściciele firm i przedsiębiorcy, kadra zarządzająca, specjaliści od podatków i składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, od kadr i płac, od spraw administracyjnych, jak również biura rachunkowe i doradcy podatkowi, biegli rewidenci, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą i przedstawiciele wolnych zawodów. Dzięki naszym mailingom klienci mogą dotrzeć do nich szybko i ze spersonalizowanym przekazem.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.