Stroer Media

MARCIN GUDOWICZ wiceprezes zarządu
Marcin Gudowicz
wiceprezes zarządu
Daniel Doniec
dyrektor regionu Centrum
Tomasz Sobczak
dyrektor regionu Zachód
Paweł Michałkiewicz
dyrektor regionu Północ-Południe
Bartosz Barański
dyrektor ds. marketingu i badań
Kontakt
Plac Europejski 2
00-844 Warszawa
tel. 22 444 26 00
fax 22 444 26 09
[email protected]
Stroer.pl
Grupa Ströer jest liderem segmentu roadside w Polsce. Systemy nośników typu frontlight 6x3 oraz 12x3/4, jak również backlight premium gwarantują kampaniom realizowanym z nami bardzo wysoki impact. Równolegle rozwijamy nasze portfolio w obszarze mebli miejskich. W kluczowych miastach jak Warszawa, Gdańsk i Poznań pozycja Ströera w tym segmencie jest już bardzo znacząca – w kolejnych miastach planowany jest dynamiczny rozwój. Dodatkowo firma rozwija pakiety słupów miejskich w kluczowych lokalizacjach.
Po wygranym w 2020 roku przetargu na obsługę nośników w warszawskim metrze rozpoczęto inwestycję w portfolio nośników reklamowych w ramach metra, której efektem będzie prawdziwa rewolucja produktowa obejmująca digitalizację nośników oraz wprowadzenie rozwiązań o charakterze premium.
Od 2021 roku Ströer ma w ofercie możliwość zakupu gotowych pakietów, których całościowe przygotowanie (obejmujące również nośniki innych operatorów) leży po stronie Grupy Ströer. Projekt był w roku 2022 rozwijany i okazał się na tyle udany, że sprzedaż gotowych pakietów będzie podstawą oferty na ten rok.
Spowolnienie gospodarcze, inflacja oraz niepewność wywołana wojną w Ukrainie to kolejne z turbulencji, z którymi się mierzymy. Wraz z nimi jednak wzrosła otwartość klientów na nowe propozycje. Zawirowania ostatnich lat potwierdziły, że planowanie kampanii „po staremu” w nowej rzeczywistości się nie sprawdza. Cieszy nas, że w tak dynamicznym otoczeniu coraz częściej klienci powierzają w całości planowanie działań OOH naszemu zespołowi. Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia, zgromadzonej bazy case’ów oraz dzięki narzędziom analitycznym jesteśmy gotowi przygotować odpowiednie rozwiązania dla każdego klienta, obejmujące wszystkie obszary działań OOH.
MEDIA
Outdoor: frontlight 6x3, frontlight 12x3/4, billboard, backlight premium, siatki wielkoformatowe, citylight poster, słup reklamowy – ponad 12 tys. nośników w całej Polsce; wyłączny operator przestrzeni reklamowej w warszawskim metrze: Metroboard, citylight poster, backlight, Metroframe (ramki w wagonach); DOOH: Ströer TV (1,9 tys. ekranów w wagonach metra), Digital Metroboard (28 wielkoformatowych ekranów na peronach linii metra M2), nośniki na dworcach kolejowych: AdWalk (ekrany w głównych pasażach na dworcach kolejowych)
Inne: AdReport – system monitoringu reklamy online w polskim internecie, obejmujący wszystkie znane formy reklamy display, mobile, wideo, mailing oraz contentmarketingowe emitowane na największych i najważniejszych polskich witrynach i portalach internetowych, a także baza kreacji reklamowych dokumentujących emisję – pozwala przeglądać kampanie w porządku chronologicznym, jak też poprzez wyszukiwanie klientów, produktów czy haseł reklamowych
HIT 2022
Rok 2022 był dla branży OOH rokiem dynamicznego wzrostu – większego niż pozostałe media. Po okresie pandemii odnotowaliśmy duży wzrost zainteresowania naszą ofertą.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
