Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2023

Helios Media

MARCIN JAMRÓZ prezes zarządu

Marcin Jamróz
prezes zarządu
[email protected]

Edyta Mirończuk
wiceprezeska zarządu, dyrektorka sprzedaży
[email protected]

Kontakt

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
[email protected]
[email protected]
Helios-media.pl

Helios Media jest brokerem największej sieci kin wielosalowych w Polsce – prowadzi obecnie 53 obiekty, a na 2023 rok zaplanował otwarcie kolejnego. Kina Helios obecne są nie tylko w największych polskich aglomeracjach, ale także w miastach do 100 tys. mieszkańców. To sprawia, że nasza oferta jest najbardziej kompletna na rynku. Potrafimy dotrzeć z reklamą zarówno do mieszkańców Warszawy czy Trójmiasta, jak i do odbiorców ze Stalowej Woli czy Tomaszowa Mazowieckiego. To bardzo duża i zróżnicowana grupa odbiorców.

2023 będzie pierwszym rokiem, w którym wszystkie brokerskie kompetencje znajdą się w grupie Helios. Po raz pierwszy też pełna oferta reklamowa będzie wykraczać poza klasyczną on- i off-screenową. Zamierzamy wykorzystać pełen potencjał oferty kin Helios, prezentując marketerom szereg produktów łączonych i niestandardowych. Będziemy także jeszcze mocniej komunikować im, że Helios jest częścią Grupy Agora, i wykorzystywać możliwości jej pozostałych mediów.

Zamierzamy podzielić 2023 rok na dwa etapy. W pierwszym chcemy przede wszystkim przedstawić się kontrahentom i potencjalnym partnerom na rynku. Choć nasz zespół jest bardzo doświadczony i pracuje w branży oraz dla spółki Helios od lat, to Helios Media jest nowym brandem, który wymaga wprowadzenia.

Drugim etapem naszych działań będzie prezentacja oferty, która utrzyma najwyższe dotychczasowe standardy obsługi, ale zostanie rozbudowana o akcje i modele współpracy niestandardowej (np. Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe czy transmisje na żywo koncertów i największych wydarzeń sportowych). Planujemy w pełni wykorzystać naszą obecność w grupie Helios i Grupie Agora.

MEDIA

Kino: sieć kin Helios – 53 obiekty w całej Polsce z blisko 300 ekranami i niemal 55 tys. foteli

Grupa Helios należy do UNIC, Stowarzyszenia Czytam i Słucham Legalnie, Polskiego Stowarzyszenia „Nowe Kina”

HIT 2022

Rok 2022 był bardzo wymagającym czasem dla branży kinowej, a co za tym idzie – także dla jej brokerów. Świeżo po perturbacjach związanych z pandemią, zamykaniu kin i centrów handlowych oraz ograniczeniach procentowych dostępności foteli na salach kinowych musieliśmy przekonać widzów i cały rynek reklamy, że kina wróciły na dobre. I wówczas, kiedy wydawało się, że jesteśmy na najlepszej drodze, aby ten cel osiągnąć, wybuchła wojna w Ukrainie. To wydarzenie na nowo zdefiniowało priorytety dla całej grupy kapitałowej Heliosa. Staraliśmy się być bardzo aktywni w pomocy uchodźcom. Helios zainicjował projekt darmowych pokazów animacji dla ukraińskich dzieci. Dzięki współpracy z dystrybutorami obywatele Ukrainy mogli obejrzeć też największe premiery filmowe w swoim ojczystym języku. Równolegle odbudowywaliśmy rynek kinowy i reklamowy po pandemii. 2022 to rok, w którym hollywoodzkie kino święciło swój wielki sukces. „Top Gun Maverick”, „Minionki: wejście Gru”, „Jurassic World” czy wreszcie „Avatar. Istota wody” pokazały, że kino w Polsce ma się świetnie. Podobnie miała się też reklama w kinie. W relacji do poprzednich 12 miesięcy zainteresowanie rozwiązaniami reklamowymi w kinach Helios wyraźnie wzrosło, zbliżając nas do przedpandemicznego 2019 roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.