Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2023

Doradztwo Mediowe

ADAM KOŚCIELSKI dyrektor zarządzający

Adam Kościelski
dyrektor zarządzający
tel. 507 095 749
[email protected]

Joanna Garbaczewska
dyrektor rozwoju oferty internetowej
tel. 666 008 180
[email protected]

Aneta Anikiej
dyrektor działu wsparcia
tel. 507 095 672
[email protected]

Damian Mazurek
recording studio manager
tel. 507 095 597
[email protected]

Kontakt

ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa
tel. 22 5555 100
Doradztwomediowe.pl

Miniony rok był trudny i pełen zwrotów akcji ze względu na wydarzenia społeczne, polityczne oraz ekonomiczne. Mimo to konsekwentnie i z sukcesami realizowaliśmy przyjętą strategię rozwoju oferty reklamowej, łączącej dwa kanały komunikacji: eter i internet. Nasi reklamodawcy mogli korzystać z gotowych pakietów, łączących różne formy przekazu, tj. audio w radiu i online z reklamą graficzną i wideo oraz content marketingiem w najlepszym wydaniu. I właśnie na tych obszarach skupimy się w 2023 roku. Naszym atutem pozostaje szeroka oferta reklamowa i zróżnicowana grupa odbiorców, dzięki czemu realizujemy niepowtarzalne kampanie reklamowe spełniające różne cele marketingowe.

W 2022 roku poszerzyliśmy naszą ofertę o kampanie reklamowe audio realizowane w serwisie streamingowym Spotify. Odnotowaliśmy również intensywny wzrost liczby kampanii efektywnościowych realizowanych w modelu programatycznym oraz wizerunkowych w serwisach Grupy Radiowej. Zrealizowaliśmy wiele projektów specjalnych w formie podcastów, podejmujących aktualne i ważne tematy, a wśród nich m.in. #CoBędzieJutro? realizowany przy współpracy z Konfederacją Lewiatan i partnerami Europejskiego Forum Nowych Idei, „W zgodzie ze sobą i z naturą” – podcast o codziennych wyborach, które wpływają na nasz dobrostan i środowisko, oraz „Stopień mniej, znaczy więcej” – cykl rozmów o tym, jak zmiana temperatury w pomieszczeniu może wpłynąć na nasze zdrowie i naszą planetę.

MEDIA

Radio: Tok FM – zasięg dzienny: 1,013 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 3,18 proc., Radio Złote Przeboje – zasięg dzienny: 994 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 2,72 proc., Radio Pogoda – zasięg dzienny: 334 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 0,94 proc., Rock Radio – zasięg dzienny: 187 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 0,50 proc. (Radio Track – KBR, Kantar Polska, I–XII 2022, wszyscy)

Internet: Tokfm.pl – ponad 2630,8 tys. unikalnych użytkowników (UU), ponad 31,5 tys. płatnych subskrypcji Tok FM Premium (dane własne, koniec stycznia 2023), Zloteprzeboje.pl – 510,9 tys. UU, Radiopogoda.pl – 874,2 tys. unikalnych użytkowników, Rockradio.pl – 42 051 UU, Tuba.fm – 131 tys. UU (Gemius Prism, I 2023)

NAGRODY

Grand Press 2022 w kategorii Reportaż audio dla Michała Janczury z Tok FM, specjalne wyróżnienie dla Ewy Podolskiej oraz II miejsce dla Przemysława Iwańczyka i Tomasza Kopki z Tok FM w Konkursie na Dziennikarza Medycznego Roku 2022

HIT 2022

W 2022 roku rozszerzyliśmy naszą ofertę reklamową o kampanie audio realizowane w serwisie streamingowym Spotify, który zapewnia dotarcie do młodszych grup wiekowych, tworząc doskonałe uzupełnienie profilu naszych stacji.

Ponadto odnotowaliśmy rekordową liczbę ponad 30 tys. subskrybentów Tok FM Premium serialu dokumentalnego Michała Janczury „Eksperyment” – projekt ten zdobył też nagrodę Grand Press 2022 w kategorii Reportaż audio.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.