Gazeta.pl

BARTOSZ WYSOCKI dyrektor handlowy
Bartosz Wysocki
dyrektor handlowy
Marta Wiercińska
dyrektorka sprzedaży
[email protected]
Wojciech Siulkowski
dyrektor sprzedaży agencyjnej
[email protected]
Katarzyna Wiatkowska
dyrektorka działu współpracy z reklamodawcami
[email protected]
Kontakt
ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
[email protected]
www.reklama.gazeta.pl
Za nami trudny rok, a przed nami kolejne miesiące pełne wyzwań. Wojna w Ukrainie i szalejąca inflacja wpływają na wzrost niepewności. W takim otoczeniu rośnie znaczenie brand safety. W Gazeta.pl bardzo o to dbamy, a jakościowy content od lat idzie w parze z wysokiej jakości powierzchnią reklamową. Dzięki stałej optymalizacji poziom wskaźnika viewability dla display jest najwyższy na rynku programmatic. To też oznacza, że budżety lokowane w Gazeta.pl wydawane są w sposób bardzo efektywny.
W Gazeta.pl zawsze staramy się też szybko odpowiadać na zmiany rynkowe. W związku z tym na bieżąco reagujemy zarówno na popyt na poszczególne formaty, jak i na sytuację w różnych sektorach rynku. Co więcej, dzięki wykorzystywanym narzędziom prowadzone przez nas kampanie są świetnie zaplanowane i z sukcesem realizowane. Jesteśmy też otwarci na testowanie nowych technologii i rozwiązań, w szczególności w obszarze danych. Od dawna jesteśmy przygotowani do świata bez cookies, tworząc kampanie oparte na identyfikatorach zebranych przez nasze strony (1st party).
Mimo trudnej sytuacji warto szukać pozytywów. Koniec 2022 roku upłynął pod znakiem sportowych emocji – wszystko za sprawą mundialu. Na tę okazję zespół serwisu Sport.pl przygotował wielokanałowy plan relacjonowania meczów – także w mediach społecznościowych. Dzięki temu w czasie mistrzostw świata Sport.pl był drugim najpopularniejszym serwisem sportowym wśród polskich internautów – codziennie odwiedzało go 1,8 mln użytkowników.
MEDIA
Internet: Gazeta.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 17,1 mln, Plotek.pl – liczba RU: 8,5 mln, eDziecko.pl – liczba RU: 6,9 mln, Sport.pl – liczba RU: 6,7 mln, Moto.pl – liczba RU: 4,9 mln, Weekend.gazeta.pl – liczba RU: 3,1 mln, Ukrayina.pl – liczba RU: 0,9 mln (I 2023, Mediapanel/Gemius)
Gazeta.pl (Agora) jest członkiem IAB
HIT 2022
Serwis Ukrayina.pl powstał w marcu 2022 roku z myślą o Ukraińcach mieszkających w Polsce. Działając w duchu deklaracji redakcyjnej Gazeta.pl, stworzyliśmy serwis redagowany głównie w języku ukraińskim, w którym znajdują się zarówno artykuły o bieżącej sytuacji w zaatakowanym przez Rosję kraju, jak i dział z materiałami poradnikowymi dla obywateli Ukrainy uciekających przed wojną do Polski. Redaktorką naczelną Ukrayina.pl jest Uliana Vitiuk, szefowa ogólnoukraińskiego „Expressu” i Expres.online, którego redakcja współtworzy teksty do serwisu. Ukrayina.pl to obecnie najprężniej działający polski serwis dla Ukraińców, docierający do blisko 900 tys. użytkowników (RU), którzy generują w nim 2 mln odsłon miesięcznie (Mediapanel, styczeń 2023).
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
