Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2023

Bauer Media Group

IZABELA SARNECKA dyrektorka biura reklamy

Izabela Sarnecka
dyrektorka
tel. 606 357 639, [email protected]

Kontakt

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
Bauer.pl

Rozwój digitalu i e-commerce, dodatkowo przyspieszony pandemią, przynosi ze sobą potrzebę cyfrowego detoksu, powrotu do tradycyjnych rozwiązań. W cenie jest wiarygodność informacji w kontrze do natłoku wiadomości i fake newsów. Prasa jest najbardziej opiniotwórczym medium, a publikowane w niej treści cechują się wiarygodnością i są postrzegane jako starannie wyselekcjonowane. W ostatnim roku Wydawnictwo Bauer awansowało w rankingu opiniotwórczości o 8 p. proc.

Konsumpcja prasy wiąże się ze skupieniem, wysokim zaangażowaniem oraz długim czasem czytania – codziennie ponad godzinę. Druk pozostaje ulubioną formą korzystania z magazynów kobiecych – to dla czytelniczek chwila na odpoczynek i relaks, wygoda i przyjemność oraz doznania estetyczne. Przewagą nad innymi mediami jest idea zrównoważonego kontentu, w każdym wydaniu magazynu wspieramy wiele ról funkcjonalnych współczesnej kobiety, publikując teksty z różnych dziedzin i obszarów zainteresowań. Naszym głównym celem jest inspirowanie, zaciekawianie i rozwój naszych czytelniczek. A są one atrakcyjną grupą docelową, finansowo ustabilizowaną, aktywną i energiczną.

Poza 130 tytułami prasowymi rozwijamy serwisy internetowe wywodzące się z silnych brandów i jakościowych treści – Twojstyl.pl, Sprawdzone.pl oraz Magazynauto.pl. To dodatkowa platforma spotkań z czytelnikami i zapraszanie młodych konsumentów do jakościowych treści. Kontynuujemy także organizację plebiscytów, które nieprzerwanie od lat cieszą się prestiżem i popularnością. Pod parasolem silnych marek wprowadzamy na rynek wydania specjalne.

Nieustająco promujemy ofertowanie zasięgowe – planowanie prasy oparte na szerokim dotarciu do grupy docelowej i efektywności formatów. Podkreślamy, że zauważalność reklam sięga 100 proc., a 85 proc. czytelników wnikliwie zapoznaje się z ich treścią. Zaangażowanie w odbiór reklam osadzonych w kontekście redakcyjnym wzrasta o 44 proc. Takimi wynikami nie mogą się pochwalić żadne inne media.

MEDIA

Prasa: „Tele Tydzień” – 1,6 mln czytelników, sprzedaż: 492,3 tys. egz., „Życie na Gorąco” – 968,2 tys. czytelników, sprzedaż: 329,6 tys. egz., „Chwila dla Ciebie” – 628,0 tys. czytelników, sprzedaż: 176,4 tys. egz., „Przyjaciółka” – 549,4 tys. czytelników, sprzedaż: 101,2 tys. egz., „Z Życia Wzięte” – 495,8 tys. czytelników, sprzedaż: 70,9 tys. egz., „To & Owo” – 485,6 tys. czytelników, sprzedaż: 183,3 tys. sprzedanych egzemplarzy (PBC dane o czytelnictwie I–XII 2022, sprzedaż średnia jednorazowa I–IX 2022) oraz 128 tytułów

Internet: Twojstyl.pl – liczba odsłon (PV): 1,2 mln, Magazynauto.pl – PV: 727 tys., Sprawdzone.pl – PV: 3,7 mln (Google Analytics, I–XII 2022), platforma zakupowa Stylowezakupy.pl

Eventy: Autolider, Telekamery Tele Tygodnia, Doskonałość Mody Twojego Stylu, Doskonałość Roku Twojego Stylu, Doskonałość Sieci Twojego Stylu, Kobieta Roku Twojego Stylu, Superprodukt Świata Kobiety

NAGRODY

Biuro Reklamy Roku 2022 „MMP” w kategorii Magazyny

HIT 2022

W 2022 kontynuowaliśmy strategię ofertowania wizerunkowo-zasięgowego. Poza efektywnym, zasięgowym dotarciem do grupy docelowej reklamodawcy korzystają z wysokiej zauważalności reklam, wsparcia kontekstowego oraz pogłębionego przekazu o atrybutach jakościowych marki. Aktywnie łączyliśmy także kampanie prasowe i online w obszarze segmentu pism luksusowych i motoryzacyjnych. Wzrosły przychody reklamowe z kluczowych dla nas branż: zdrowie, uroda i moda.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.