AMS

ZBIGNIEW KACZMAREK dyrektor sprzedaży
Zbigniew Kaczmarek
dyrektor sprzedaży
tel. 22 55 56 400
Kontakt
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
tel. 22 555 64 00
[email protected]
Ams.com.pl
Miniony rok przyniósł z jednej strony znaczące wzrosty nakładów na komunikację out-of-home, z drugiej zaś – rewolucyjne wręcz zmiany jakościowe. Ogromny potencjał odkrył przed rynkiem reklamy OOH segment digital, który coraz silniej dyktuje warunki rozwoju outdooru.
Wszystko wskazuje na to, że rok 2023 przyniesie kontynuację zmian, które stały się szansą na rozwój dla całego rynku reklamy OOH. Perspektywy dla reklamodawców rysują się bardzo ciekawie. Jednym ze źródeł przewag będzie wprowadzenie na szerszą skalę nowego modelu rozliczeń kampanii Digital OOH znanego z internetu oraz standaryzacja w tym zakresie. Rozliczenia oparte na liczbie wyświetleń to ogromny krok w kierunku dalszego uelastyczniania oferty OOH. Dzięki wprowadzeniu CPM DOOH reklamodawcy otrzymają niedostępne do tej pory możliwości realizacji kampanii na powierzchniach out-of-home. Odejście od tradycyjnego kalendarza reklamy zewnętrznej to przełomowa zmiana.
Coraz większą rolę w planowaniu kampanii DOOH będą także odgrywały dane o osobach, które mają kontakt z cyfrowymi powierzchniami reklamowymi.
Osobnym tematem jest zakup programatyczny, pilotażowo już zrealizowany na naszym rynku. Z pewnością ten rok przyniesie kolejne kampanie zakupione w tym modelu oraz upowszechnienie się programmatiku w sprzedaży nośników digitalowych.
Niezmiennie bardzo ważnym obszarem naszej działalności jest konsekwentny rozwój oferty ekologicznej. AMS jako lider rynku od dawna stawia na rozwiązania sprzyjające środowisku. Chodzi nie tylko o innowacyjne i noszące w sobie walor eko systemy nośników, lecz również o kompleksowe podejście do działalności biznesowej, które uwzględnia np. redukowanie śladu węglowego.
MEDIA
Outdoor: nośniki premium – citylighty i backlighty; cityscrolle, frontlighty, superboardy 108, billboardy 12 i 18 mkw.; DOOH – digital citylight, digital cityscreen, digital indoor, ekrany bankomatów; VOOH – Move TV w klubach fitness z segmentu premium, Traffic TV w autobusach w Warszawie; City Transport – reklama w i na środkach publicznego transportu zbiorowego
Inne: Cityinfo – na cyfrowych nośnikach prezentuje wyróżniający się w przestrzeni miasta kontent z treściami lokalnymi i rozrywkowymi podanymi w lekkiej i zwracającej uwagę formie; treści dopasowywane są do użytkownika, czasu i miejsca
NAGRODY
Lider Transformacji Energetycznej – tytuł przyznany przez Kapitułę Polskiego Kongresu Klimatycznego w Katowicach, Carbon Footprint Challenge Awards 2022 w kategorii Innowacja technologiczna za słupy solarne, tytuł Business Superbrands m.in. za spójne z przestrzenią miejską ekologiczne rozwiązania; Innovations 2022 za zakup kampanii DOOH w modelu programmatic, tytuł Mecenasa Kultury Krakowa (przyznany po raz dziesiąty), Biuro Reklamy OOH 2022 w raporcie Biur Reklamy „MMP”
AMS jest członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, IAB, Polskiej Rady Centrów Handlowych, Koalicji Liderzy Pro Bono
HIT 2022
Rok 2022 w AMS przyniósł przede wszystkim znaczące wzmocnienie oferty cyfrowej. Istotną nowością było wprowadzenie możliwości rozliczania kampanii w modelu CPM DOOH (cost per mille) na wybranych nośnikach. To rynkowa innowacja, bo model rozliczeń CPM znany był dotąd z reklam internetowych i został po raz pierwszy zastosowany na rynku outdooru.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
