Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Telewizja Polska SA

EWELINA CZUBA dyrektor Biura Reklamy TVP

W tym roku zmierzamy w stronę transformacji cyfrowej oferty reklamowej TVP. Stawiamy na rozwiązania multiscreen, które łączą najlepsze cechy zasięgowej telewizji oraz zalety mediów digitalowych. Wprowadzamy do oferty dwa nowe produkty: Multiscreen Wideo oraz Multiscreen Sponsoring. Oba pozwalają na szybkie budowanie zasięgu komunikacji dzięki wykorzystaniu telewizji linearnej oraz treści wideo na żądanie. Objęcie tych produktów jedną ofertą ułatwia zakup, jednocześnie wprowadzając wspólne dla telewizji i internetu wycenianie i raportowanie.

Kolejnym działaniem w stronę transformacji cyfrowej jest zmiana grupy rozliczeniowej. Grupę 16–59 zastąpiła grupa wiekowa 7–74 lata. Odzwierciedla ona nie tylko badania rynku online, lecz także widowni telewizyjnej poza domem i umożliwia komercjalizację każdego widza, niezależnie od wieku i sposobu oglądania treści wideo.

Nieustannie rozwijamy ofertę mediów. W tym roku poszerzamy ofertę online o przestrzeń reklamową wideo Grupy Polska Press oraz serwis Cineman.pl. Jednocześnie rozwijamy usługi dostarczania treści do widzów na żądanie – zarówno  w aplikacjach, jak i w telewizji hybrydowej HBB TV.

W związku ze zmianą standardu nadawania telewizji naziemnej na DVB-T2/HEVC oraz refarmingiem częstotliwości naziemnych przygotowaliśmy specjalną ofertę dla naszych partnerów. Marketerzy, którzy włączą się w komunikację zmiany sposobu nadawania telewizji, mają zagwarantowane dodatkowe rabaty. Refarming częstotliwości to impuls dla rozwoju telewizji naziemnej. Nowy, bardziej efektywny standard nadawania nie tylko ulepszy jakość obrazu, lecz także stworzy możliwość rozwoju oferty opartej na technologii HBB TV.

LUDZIE

Ewelina Czuba
dyrektor Biura Reklamy TVP

Przemysław Kruk
obsługa domów mediowych i ich klientów

Robert Malinowski
sponsoring i akcje specjalne, sprzedaż bezpośrednia, współpraca z administracją publiczną

Adrian Wojtaszek
internet i media interaktywne

Wojciech Kowalczyk
wsparcie sprzedaży i rozwój produktów

KONTAKT

ul. J.P. Woronicza 17
00- 999 Warszawa
tel. 22 547 23 00
Brtvp.pl
@BiuroReklamyTVP (Facebook, LinkedIn)

Reklama, sponsoring, lokowanie w telewizji:
tel. 22 547 22 58, 22 547 24 00
[email protected]

Reklama w mediach interaktywnych:
[email protected]

MEDIA

Telewizja: TVP 1 – średni zasięg dzienny: 10,8 mln widzów (34,5 proc.), TVP 2 – średni zasięg dzienny:  9,9 mln widzów (31,6 proc.), anteny tematyczne TVP (12 stacji) – średni zasięg dzienny: 11,8 mln widzów (37,9 proc.); w sumie średni zasięg dzienny grupy TVP: 16,7 mln widzów (53,3 proc.); Grupa Michał Winnicki Entertainment (dziesięć stacji) – średni zasięg miesięczny: 18,5 mln widzów (59 proc.), TVS – średni zasięg miesięczny: 6,4  mln widzów (20,4 proc.), Active Family – średni zasięg miesięczny – 1,7 mln  widzów (5,4 proc.), DIZI – średni zasięg miesięczny: 0,8 mln widzów (2,6 proc.), (Nielsen z OOH, X–XII 2021, dane dla grupy A16+)

Internet: TVP.pl – realni użytkownicy: 8,27 mln, zasięg 25 proc., witryny Polska Press – realni użytkownicy: 17,22 mln, zasięg 57,9 proc. (dane Mediapanel, XII 2021, serwisy i aplikacje TVP); profile społecznościowe grupy TVP, wybranych prezenterów i aktorów

Inne: telewizja hybrydowa HBB TV, aplikacje mobilne (TVP VOD, TVP Sport), Telegazeta

HIT 2021

W ub.r. poszerzyliśmy portfolio o nowe kanały własne TVP oraz ofertę brokerską. W obszarze współpracy brokerskiej pozyskaliśmy m.in. pierwszy kanał o pełnej dystrybucji naziemnej Antena HD.

Ofertę telewizji linearnej w minionym roku uzupełniły nowe stacje – TVP Kobieta oraz TVP 4K. Drugi z nich – jako pierwszy w Polsce – zaoferował nie tylko darmowy dostęp do Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020, lecz także pozwolił na ekspozycję reklam w jakości 4K na masową skalę.

Zostaliśmy pierwszym na polskim rynku wydawcą z certyfikatem IAB Qualid Gold w czterech newralgicznych obszarach reklamy, tj. brand safety, viewablity, anti-fraud i programmatic.

Zorganizowaliśmy cykl webinarów pod hasłem ,,Big talk on the small sceen”, podczas których poruszaliśmy ważne dla branży tematy z obszaru mediów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.