Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

TVN Media

PIOTR TYBOROWICZ dyrektor biura reklamy, prezes zarządu TVN Media

W 2022 roku stawiamy przede wszystkim na rozwój oferty programowej oraz reklamowej, która precyzyjnie dociera do konsumenta dzięki ekosystemowi multiscreen TVN Grupa Discovery oraz partnerów Premium TV i Premium Digital. Istotne będą inwestycje w TVN oraz TVN7, które stanowią najmocniejszy duet telewizyjny na rynku. Oferta programowa Grupy wzmacniana jest kluczowymi wydarzeniami sportowymi – konkursy Pucharu Świata w Skokach Narciarskich emitowane na kanale TVN wydłużają jesienny sezon, dając mocną podstawę pod start wiosennej ramówki.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku skupionym na maksymalizacji dotarcia przekazu reklamowego, oferujemy rozwiązania produktowe w jedenastu grupach docelowych. Dodatkowo planujemy także uruchomienie serwisu aukcyjnego, który zapewni możliwość ekskluzywnej obecności przy najbardziej pożądanym kontencie. Rozwijane będą produkty, które pozwolą na jeszcze dokładniejsze targetowanie – pracujemy nad rozwiązaniami telewizji adresowalnej, która łączy zalety tradycyjnej TV z możliwościami świata digital. Wprowadzamy nowe rozwiązania targetowania kontentowego z wykorzystaniem technologii bazującej na algorytmach sztucznej inteligencji. Pozwoli to na zapewnienie markom obecności przy najbardziej pożądanym kontencie. Serwis Player dostępny jest w trzech wariantach dystrybucji treści: oprócz SVOD, SVOD Ad Lite rozwijamy model AVOD, zwiększając zasięg serwisu. Stawiamy na rozwój strategicznych partnerstw w ramach Premium TV i Premium Digital w celu maksymalizacji potencjału kontentu poszczególnych nadawców. W ramach struktur uruchamiamy Brand Stories – nową jednostkę integrującą kompetencje programowo-reklamowe. Pozwoli to na wzmocnienie strategii komunikacji marek w oparciu o najwyższej jakości kontent. Brand Stories to także innowacje bazujące na skalowalnych produktach opartych na efekcie, takich jak content marketing, content commerce czy shoppable TV. To eksperckość w środowisku multiscreen+.

LUDZIE

Piotr Tyborowicz
dyrektor biura reklamy
prezes zarządu TVN Media
członek zarządu TVN Grupa Discovery

Marcin Idzik
dyrektor działu sprzedaży

KONTAKT

tel. 22 856 64 00
[email protected]
Tvnmedia.pl
Tv.tvnmedia.pl
@tvnmedia.pl – Facebook i Instagram

MEDIA

Telewizja: TVN – udział w rynku: 10,6 proc., średni zasięg miesięczny: 76,3 proc. (27,4 mln), TVN7 – udział w rynku: 4,8 proc., średni zasięg miesięczny: 67,3 proc. (24,3 mln), Premium TV – udział w rynku: 21,6 proc., średni zasięg miesięczny: 82,4 proc. (29,6 mln – wszystkie dane: NAM, SHR dla wszyscy 16–49, IX–XI 2021, RCH dla wszyscy 4+, XI 2021)

Internet: Digital TVN Media (player, Premium Digital) – zasięg produktów wideo: 27,8 mln UVU (dane własne, estymacja 2022)

HIT 2021

Kolejny rok z rzędu TVN był najsilniejszą stacją telewizyjną w Polsce, która weszła w nowe strategiczne obszary, wzmacniając tym samym ofertę programową oraz reklamową. TVN7 jako piąty najchętniej oglądany kanał na rynku kolejny raz został nagrodzony, otrzymując wyróżnienie w raporcie „MMP”. Player stworzył nową kategorię serwisów VOD łączących płatność za kontent z reklamą – SVOD Ad Lite.

TVN Media to najsilniejsza oferta kablowo-satelitarna z największym kanałem oraz serwisem newsowym w tym segmencie – TVN24.
Miniony rok przyniósł wzrost zasięgu w kluczowych obszarach digital dzięki m.in. nawiązaniu współpracy reklamowo-produktowej z Ringier Axel Springer Polska obejmującej wideo in-stream oraz produkty contentmarketingowe. Pozycję TVN Media potwierdziło uznanie go przez reklamodawców za Biuro Reklamy Roku 2021.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.