Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Ströer Media

MARCIN GUDOWICZ wiceprezes zarządu

Rok 2022 zdominuje duża inwestycja. Po wygranym w 2020 przetargu na obsługę nośników w metrze Grupa Ströer rozpoczęła przygotowania do największej jak dotąd inwestycji w portfolio tych nośników, której efektem będzie prawdziwa rewolucja produktowa. Nowoczesne media digitalowe dostępne będą dla klientów już w drugiej połowie tego roku.

Nowością w polityce handlowej Ströera są gotowe pakiety produktowe. W 2021 roku firma wprowadziła możliwość ich zakupu przez wybranych klientów. Całościowe przygotowanie pakietów (obejmujących również nośniki innych operatorów) leżało po stronie Grupy. Projekt okazał się na tyle udany, że sprzedaż gotowych pakietów będzie stanowiła podstawę oferty na 2022 rok.

Nowością w ofercie jest również Krakowskie Centrum Komunikacyjne. W tej nowoczesnej przestrzeni, łączącej Galerię Krakowską, Dworzec Główny PKP, Małopolski Dworzec Autobusowy (MDA) oraz podziemny Krakowski Szybki Tramwaj, firma zainstalowała 20 nośników typu backlight premium, 63 powierzchnie typu citylight oraz digitalowy AdWalk (10 ekranów).

Ważnym elementem portfolio Grupy Ströer jest AdReport. To system monitoringu reklamy online w polskim internecie, działający od 2003 roku. Badanie obejmuje wszystkie znane formy reklamy display, mobile, wideo, mailing oraz content marketing, emitowane na ponad 5 tys. największych i najważniejszych polskich witryn i portali internetowych. AdReport to również baza ponad 1,4 mln kreacji reklamowych dokumentujących emisję. Narzędzie pozwala przeglądać kampanie w porządku chronologicznym oraz poprzez wyszukiwanie klientów, produktów czy haseł reklamowych. Obszerna kategoryzacja daje możliwość tworzenia podsumowań branżowych, selekcji z wybranego okresu lub zestawień aktywności na wybranych witrynach. Usługi obejmują monitoring aktywności reklamowej w internecie, system podglądu danych, raporty jednorazowe, analizy branż, estymacje wydatków reklamowych.

LUDZIE

Marcin Gudowicz
wiceprezes zarządu

Albert Hanslik
dyrektor sprzedaży ds. metra

Daniel Doniec
zastępca dyrektora sprzedaży agencyjnej
Bartosz Barański
dyrektor ds. marketingu i badań

KONTAKT

Plac Europejski 2
00-844 Warszawa
tel. 22 444 26 00
fax 22 444 26 09
[email protected]
Stroer.pl

MEDIA

Outdoor: nośniki typu front-
light 6x3, frontlight 12x3/4, billboard, backlight premium, siatki wielkoformatowe, citylight poster, słup reklamowy – w sumie ponad 12 tys. w całej Polsce; wyłączny operator przestrzeni reklamowej w warszawskim metrze – w ofercie nośniki typu: metroboard, citylight poster, backlight, metroframe (ramki w wagonach)

Digital out of home: infoscreen (31 wielkoformatowych ekranów na peronach linii metra M1), Ströer TV (1,9 tys. ekranów w wagonach metra), digital metroboard (28 wielkoformatowych ekranów na peronach linii metra M2), nośniki na dworcach kolejowych: AdWalk (ekrany w głównych pasażach) 

HIT 2021

W 2021 roku Grupa Ströer umocniła swoją pozycję lidera rynku OOH, osiągając blisko 40-proc. udział w rynku.
W porównaniu z rokiem 2020 był to wzrost o 4 pproc., a w porównaniu z 2019 – 8 pproc. (dane: Kantar Media 2022).

Ponadto Ströer przedłużył w ub.r. umowę na największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku, wyposażonych w ponad 500 nośników typu citylight. Równolegle firma stale rozwija zasięg sieci backlight premium i słupów reklamowych w Warszawie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.