Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Press i Presserwis

IWONA SZYMAŃSKA-ŁAJEWSKA project manager, WANDA KOWZAN dyrektor sprzedaży, ANNA GUŹNICZAK account manager, EMILIA BORUSZAK specjalista

Strategia polegająca na dostarczaniu naszym czytelnikom treści sprofilowanych tematycznie i przygotowanych z najwyższą dbałością o jakość to od lat nasz sposób na pozyskiwanie czytelników magazynu, subskrybentów płatnego newslettera „Presserwis” i użytkowników kontentu dostępnego w internecie. To również skuteczna metoda na pozyskiwanie reklamodawców i zdobywanie ich lojalności – a to dzięki temu, że zamieszczając swój przekaz marketingowy w otoczeniu jakościowych publikacji, osiągają założone cele.

Także w br. naszym priorytetem będzie rozwój projektów prasowych od lat cieszących się zaufaniem czytelników i reklamodawców, takich jak Top Marka czy CSR, oraz przygotowanie nowych, szytych na miarę potrzeb marketerów. Wszystkie projekty wydawnicze uzupełnione zostaną cyklem debat wideo, podczas których nasi partnerzy wymienią się doświadczeniami dotyczącymi pracy w mediach, komunikacji czy reklamie. Naszą ambicją jest co najmniej zachowanie przez magazyn „Press” pozycji wicelidera w zestawieniu najczęściej cytowanych mediów w Polsce w kategorii miesięczników i dwumiesięczników według Instytutu Monitorowania Mediów, uzyskanej w ub.r. Jednym z priorytetów pozostaje zwiększenie liczby subskrypcji „Presserwisu”. Nadal będziemy rozwijać serwisy internetowe poświęcone naszym eventom i projektom specjalnym.

Atutem większości naszych mediów, projektów specjalnych i eventów jest precyzyjnie określona grupa odbiorców: dziennikarzy i kadry zarządzającej mediami oraz przedstawicieli branż kreatywnych. Jest to najbardziej opiniotwórcza grupa docelowa w Polsce.

W związku z pandemią koronawirusa nasze eventy przeobraziły się w wydarzenia hybrydowe, co dodatkowo zwiększyło ich zasięg i AVE uzyskiwane przez partnerów biznesowych. W ub.r. poszerzyliśmy portfolio eventów o projekt Fundacji Grand Press: Medal Wolności Słowa, którym co roku będzie honorowała troje Polaków w szczególny sposób zasłużonych dla wolności wypowiedzi, autorów najistotniejszych przemówień, twórców istotnych idei, które pozytywnie wpłynęły na światopogląd Polaków oraz na ich zachowania w przestrzeni publicznej.

LUDZIE

Wanda Kowzan
dyrektor sprzedaży
tel. 601 760 082 
[email protected]

Urszula Angiełow
account manager

Anna Guźniczak
account manager

Iwona Szymańska-Łajewska
project manager

Emilia Boruszak
specjalista

Olga Góźdź
junior project manager

KONTAKT

ul. Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań,
tel. 61 861 66 14

ul. Świętokrzyska 30/150
00-116 Warszawa
tel. 22 334 83 33

[email protected]
Press.pl

MEDIA

Prasa: „Press” – średni nakład: 3000 egz.

Internet: płatny newsletter „Presserwis” – liczba użytkowników: 15 568, liczba odsłon: 39 438, Press.pl – liczba: użytkowników, 382 663, liczba odsłon: 684 987 (Google Analytics, I 2022), bezpłatny newsletter „Pressletter” – liczba odbiorców: 4 338 (dane wydawcy, I 2022), profil na Facebooku – liczba obserwujących: 67 477, profil na Twitterze – liczba followersów: 36 001

Eventy: Grand Press, Grand Press Photo, Grand Mobile Photo, Grand Video Awards, AD WO/MAN

Projekty specjalne: Top Marka, Panorama Reklamy, Biura Reklamy Mediów, Studia Produkcyjne, Telewizja i Internet, CSR, Direct Mail, Trendy w e-commerce, Kalendarz Medialny, PressInstitute, debaty wideo

HIT 2021

Rok 2021 był dla nas rokiem szczególnym ze względu na obchody 25-lecia istnienia magazynu „Press” oraz XXV edycji konkursu Grand Press. Z tych okazji wydaliśmy specjalny numer magazynu, w którym gościliśmy naszych partnerów biznesowych od lat wspierających rzetelne i wiarygodne dziennikarstwo. Zorganizowaliśmy również uroczystą galę wręczenia najbardziej prestiżowych i niezależnych nagród dziennikarskich – Dziennikarza Roku i Grand Press, którą można było obejrzeć na żywo w TVN 24. Podczas gali wręczyliśmy nagrodę specjalną dla dziennikarza XXV-lecia.

W minionym roku zdecydowaliśmy się też wystartować z nowym konkursem, tym razem międzynarodowym: Grand Mobile Photo. Jego partnerem została światowa społeczność Igers. Konkurs w całości przeprowadzono online.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.