Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Ringier Axel Springer Polska

Mariusz Wąsiński chief sales officer

W Ringier Axel Springer Polska wierzymy, że #StronaMaZnaczenie, dlatego ofertę reklamową budujemy niezmiennie na trzech filarach: zasięgu, zaufaniu i uwadze. Oferujemy obecność w bezpiecznym środowisku, wśród wiarygodnych treści, które skupiają uwagę użytkowników i cieszą się ich zaufaniem. Klienci, dla których są ważne nie tylko zasięgi, ale również jakość komunikacji, dostrzegają nasze atuty, takie jak: brand safety, anti-fraud, transparentność zakupu programatycznego, wysoka widoczność reklam (VA), ale także odpowiedzialne i nagradzane dziennikarstwo, które tworzy wartościowy kontekst.

W naszym portfolio znajdują się pozycje wspierające promocję ofert ograniczonych czasowo, budowanie brand awareness, silniejsze wsparcie etapu consideration, w którym budowane są preferencje zakupowe, a także rozwiązania reklamowe zoptymalizowane pod cele konwersyjne. Nowy produkt Onet Play umożliwia emisję spotów wideo tylko na najlepszych powierzchniach reklamowych marek z naszego portfolio, zapewniając jednocześnie wysoki zasięg, częsty kontakt użytkowników z przekazem oraz możliwość zakupu w modelu tylko za widoczne odsłony. W maju ub.r. wspólnie z TVN Grupa Discovery ogłosiliśmy partnerską ofertę opartą na innowacyjnych produktach contentmarketingowych, obejmującą: rozwiązania natywne wideo o charakterze efektywnościowym, budujące świadomość w oparciu o rozwiązania kontentowe, wspierające sprzedaż z szerokim zasięgiem telewizyjno-digitalowym, a także absolutną nowość na rynku – produkt synchronicznego lokowania w kanałach TV i digital. W listopadzie ub.r. wspólnie udostępniliśmy również ofertę profilowaną dla branży farmaceutycznej, umożliwiającą osiągnięcie czterech celów komunikacyjnych (edukacja, wizerunek, wsparcie sprzedaży, launch produktu). Potrzebę badania skuteczności kampanii w zakresie wykraczającym poza standardowe metryki adserwerowe zaspokaja Brand Lift – pomiar realizowany w ramach naszej wyłącznej współpracy ze szwedzką firmą badawczą Brand Metrics.

LUDZIE

Mariusz Wąsiński
chief sales officer

KONTAKT

tel. 22 778 66 00
[email protected]
Reklama.ringieraxelspringer.pl/

MEDIA

Internet: Onet.pl – realni użytkownicy: 18,6 mln, Medonet.pl – realni użytkownicy: 12,8 mln, Businessinsider.pl – realni użytkownicy: 10,2 mln, Ofeminin.pl – realni użytkownicy: 6 mln,
Noizz.pl – realni użytkownicy: 3,7 mln oraz ponad 20 serwisów internetowych o łącznym zasięgu 22,9 mln realnych użytkowników (Gemius/PBI, I 2022)

Prasa: „Fakt” – liczba czytelników: 693 42, „Newsweek Polska” – liczba czytelników: 602 058, „Auto Świat” – liczba czytelników: 531 168, „Przegląd Sportowy” – liczba czytelników: 348 320, „Forbes” – liczba czytelników: 131 646 oraz 11 innych tytułów prasowych; łączny zasięg tytułów RAS Polska: 2,6 mln czytelników (PBC, XI 2020–X 2021, CPW)

NAGRODY

1. miejsce w kategorii Best execution of native advertising w konkursie INMA Global Media Awards 2021 dla projektu „Rodzaj męski” zrealizowanego wspólnie z Adamed Pharma, srebro w konkursie Effie Awards 2021 w kategorii Positive influence dla 1. edycji kampanii #NiechŻyjePlaneta, realizowanej z markami: Biedronka i IKEA oraz – przy poszczególnych wyzwaniach proekologicznych – Garnier, Ariel i Kiwi, złoto w konkursie MIXX Awards 2021 w kategorii Digital experience oraz srebro w kategorii Best use of social media za kampanię „Żywiec Męskie Granie #wdomu”. 1. miejsce i tytuł Biura Reklamy Internetowej Roku oraz wyróżnienie w kategorii Biura reklamy prasowej – dzienniki według „Media Marketing Polska”

HIT 2021

W 2021 roku położyliśmy nacisk na optymalizację formatów budujących relacje konsumenckie z markami klientów. Przykładem oferty tego typu jest Audience Impact Multiscreen. Badanie Brand Metrics dowodzi, że ten produkt buduje znajomość i preferencje marki nawet dwa razy skuteczniej niż typowa kampania display. Jest to format reklamowy pozwalający uzyskać wysoki zasięg w określonej grupie celowej.

Według danych z systemu monitoringu reklamy online AdReport w latach 2020 i 2021 nasze biuro reklamy przeprowadziło najwięcej wśród wydawców kampanii contentmarketingowych. W 2020 roku zrealizowaliśmy 25 proc. wszystkich tego typu działań, a w 2021 aż 28 proc. Według AdReport najpopularniejszą formą reklamy contentmarketingowej są treści partnerskie – przed dwoma laty zrealizowaliśmy ich prawie 8 tys., a w ub.r. niemal 10 tys. (licząc emisje) – najwięcej ze wszystkich wydawców.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.