Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Polska Press Grupa

BARTOSZ KWARCIAK dyrektor zarządzający sprzedaży regionalnej, PAWEŁ KOSSEK dyrektor zarządzający centralnego biura reklamy

Największym atutem biura reklamy Polska Press Grupy są użytkownicy serwisów internetowych, dzięki którym mamy unikalne zasięgi, zarówno lokalne, jak i regionalne. To właśnie dzięki nim i dla nich możemy szyć oferty reklamowe na miarę naszych klientów. W ten sposób budujemy zaufanie, zbliżamy i przywiązujemy marketerów do naszych mediów.

Priorytetem w roku 2022 jest dla nas zwiększanie zasięgu w internecie. Stale rozwijamy serwisy tematyczne, co daje nam przestrzeń reklamową do tworzenia ofert dla poszczególnych marketerów. Pod koniec grudnia ub.r. np. uruchomiliśmy serwis Stronapodrozy.pl.

Kontynuujemy działania z poprzedniego roku z naciskiem na e-commerce, wykorzystując narzędzia kontentowe, content marketingu oraz projekty związane ze standardową reklamą internetową. Zamierzamy jeszcze mocniej koncentrować się na produktach lokalnych.

Ważnym elementem są działania związane z event marketingiem. W czasie pandemii opracowaliśmy i wdrożyliśmy system rozwiązań umożliwiający organizowanie dużych wydarzeń w modelu hybrydowym. Takim wydarzeniem było zorganizowane jesienią ub.r. Forum Seniora – ważny sygnał dla dojrzalszych odbiorców, że są dla Polska Press Grupy ważną grupą społeczną. Dbamy o nich, udostępniając im interesujące treści z dziedziny zdrowia, jak i przydatne informacje, które są im niezbędne do funkcjonowania na co dzień, zwłaszcza w czasie pandemii.

W Polska Press Grupie na bieżąco wspieramy klienta. Badamy potrzeby konsumenckie, tak aby jak najskuteczniej zaplanować, a potem monitorować działania komunikacyjne. Od wielu lat z powodzeniem poruszamy się w rozwiązaniach programatycznych OM i PMP. Dogłębnie analizujemy i udostępniamy partnerom dane z działań contentmarketingowych, które znajdują się w naszej ofercie reklamowej.

LUDZIE

Paweł Kossek
dyrektor zarządzający centralnego biura reklamy
tel. 502 499 696
[email protected]

Bartosz Kwarciak
dyrektor zarządzający sprzedaży regionalnej
tel. 662 280 496
[email protected]

KONTAKT

Domaniewska 45
02-672 Warszawa
tel. 201 44 00, 201 44 10
[email protected]
Mediappg.pl

MEDIA

Prasa: „Dziennik Zachodni”, „Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Krakowska”, „Dziennik Łódzki”, „Gazeta Pomorska”, „Głos Wielkopolski” i inne – w sumie 20 dzienników regionalnych, tygodniki lokalne, magazyny tematyczne: „Strefa Biznesu”, „Nasza Historia”, „Tele Magazyn” i inne

Internet: Naszemiasto.pl – liczba realnych użytkowników: 8,96 mln, liczba odsłon: 218,7 mln, Pomorska.pl – RU: 5,5 mln, PV: 114,5 mln, Telemagazyn.pl – RU: 4,8 mln, PV: 75,4 mln, Expressbydgoski.pl – liczba RU: 3,7 mln, PV: 36,8 mln, Dziennikzachodni.pl – RU: 3,6 mln, PV: 45,2 mln, Strefabiznesu.pl – RU: 3,5 mln, PV: 17,0 mln, Polskatimes – RU: 3,0 mln, PV: 11,6 mln, Gazetakrakowska.pl – RU: 2,5 mln, PV: 38,6 mln, Nowosci.com.pl – RU: 2,8 mln, PV: 20,7 mln, Gazetawroclawska.pl – RU: 2,3 mln, PV: 38,6 mln, Expressilustrowany.pl – RU: 2,5 mln, PV: 33,5 mln, Gloswielkopolski.pl – RU: 2,3 mln, PV: 23,8 mln, Dzienniklodzki.pl – RU: 2,2 mln, PV: 18,6 mln, Dziennikpolski24.pl – RU: 2,1 mln, PV: 14,0 mln, Dziennikbaltycki.pl – RU: 2,0 mln, PV: 18,1 mln, Echodnia.eu – RU: 2,0 mln, PV: 45,0 mln, Nowiny24,pl – RU: 1,9 mln, PV: 28,7 mln, Gazetalubuska,pl – RU: 1,7 mln, PV: 18,3 mln, Gk24.pl –RU: 1,6 mln, PV: 18,3 mln, Motofakty.pl – RU: 1,5 mln, PV: 3,5 mln (Mediapanel, I 2022), osiem serwisów tematycznych

HIT 2021

Rok 2021 był dla Polska Press Grupy rokiem istotnych zmian i ciągu dalszego pandemii. Zmiana właścicielska – zakup spółki przez PKN Orlen – była pewnego rodzaju punktem zwrotnym w działalności Grupy. Kluczowe było wypracowanie strategii biznesowej dla jej mediów, przygotowanie nowych rozwiązań, dostosowanie struktur frontowych i wsparcia. Rzeczywistość pandemiczna była i jest dodatkowym wyzwaniem, aby skutecznie i synchronicznie wprowadzić zmiany na wielu frontach w biznesie, w produkcie mediowym i procesach.

Z perspektywy oferty i produktu reklamowego rok 2021 to czas tworzenia projektów skrojonych do potrzeb klientów. Warto w tym przypadku wspomnieć o iDOC, czyli interaktywnych reportażach multimedialnych. To narzędzie reklamowe, które wyróżnia biuro reklamy Polska Press Grupy i jest interaktywnym podejściem do kreatywnego i angażującego prezentowania materiałów contentmarketingowych. Rok 2021 to również ogólnopolskie projekty ważne społecznie, np. „SzczepiMYgminy”, „Otwórz się na pomoc” „Forum Seniora”.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.