Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Multikino Media

Mariusz spisz prezes zarządu

W  tym roku planujemy dalsze poszerzanie portfolio przez otwarcie najnowocześniejszego multipleksu na Śląsku – Multikina w Tychach, w całości wyposażonego w rozkładane fotele SuperVIP. Nie wykluczamy również pozyskiwania nowych kin z rynku. Estymujemy, że wszystkie obsługiwane przez nas obiekty, zwłaszcza te w największych aglomeracjach, np. w Warszawie, osiągną w br. status lidera rynkowego, jeśli chodzi o zasięg w Polsce. Zagwarantuje to naszym reklamodawcom najlepsze dotarcie dla ich kampanii.

W związku z tym, że reklamodawcy wrócili do kin, spodziewamy się wzrostów przychodów w obszarze on screen i digital. Chcemy realizować kolejne akcje crosspromocyjne i biletowe z partnerami reklamowymi.

Bardzo dobre wyniki frekwencyjne zapewnią takie tytuły filmowe, jak: komedia „Koniec świata, czyli Kogel Mogel 4”, którą już zobaczyło ponad 700 tys. osób (dane z lutego br.), „Gierek”, najnowszy film Patryka Vegi „Miłość, seks i pandemia” oraz komedia gangsterska „Krime story. Love story”. Biorąc pod uwagę sukces produkcji „Spider-Man: Bez drogi do domu”, planując kampanię w kinie nie można pominąć premier Marvela i DC. W marcu do kin trafi nowy „Batman”, w którym Mrocznego Rycerza pierwszy raz zagra Robert Pattinson. Natomiast w maju premierę będą miały obrazy „Doktor Strange w multiwersum obłędu” oraz „Top Gun: Maverick”. Kolejne premiery, które przyciągną do kin wiele osób, to: „Jurassic World: Dominion”, animacja „Minionki: Wejście Gru”, „Thor: Miłość i grom”. Najgłośniejsza premiera 2022 roku – „Avatar 2” wyreżyserowany przez Jamesa Camerona – trafi na wielki ekran 16 grudnia. W naszej ofercie każdy reklamodawca znajdzie jakieś tytuły dla siebie.

Mamy nadzieję, że w 2022 roku zostanie przywrócony jednolity standard raportowania frekwencji ze wszystkich kin w Polsce, co naszym zdaniem pozytywnie wpłynie na decyzje reklamodawców dotyczące kampanii na wielkim ekranie.

LUDZIE

Mariusz Spisz
prezes zarządu           

Joanna Zmysłowska-Pietrzak
dyrektor zarządzająca
Joanna Oczkowska
p.o. dyrektor zarządzająca, dyrektor sprzedaży

KONTAKT

tel. 22 223 00 00
[email protected]
Multikinomedia.pl

MEDIA

Kino: 49 kin, 342 ekrany w 37 miastach, w tym sieci: Multi-
kino – 34 kina, 274 ekrany, Cinema 3D – 11 kin, 49 ekranów, kina studyjne – dwa kina, cztery ekrany w Warszawie (Luna, Muranów) i dwa kina, 15 ekranów poza Warszawą (Nowe Horyzonty Wrocław, Cinema 1 Gdańsk)

HIT 2021

To był rok, w którym – z końcem maja – multipleksy w Polsce wznowiły działalność po jej zawieszeniu w związku z pandemią koronawirusa. Największym sukcesem dla branży jest to, że widzowie i reklamodawcy wrócili do kin. Początek roku był trudny, ale wraz z premierą najnowszego filmu z Jamesem Bondem sytuacja zaczęła wracać do normy, co potwierdza Raport Kantar Media z grudnia 2021 roku – osiągnęliśmy najwyższe udziały w rynku reklamy kinowej, na poziomie 38,6 proc.

Według danych BoxOffice.pl,
Boxofficemojo.com oraz estymacji działu analiz sieci kin Multikino filmy na wielkim ekranie w Polsce w 2021 roku zobaczyło 29 mln widzów, a przygody Bonda w „Nie czas umierać” w ciągu dwóch miesięcy widziało ponad 1,6 mln widzów.

Pół roku zamknięcia kin sprawiło, że obecnie dochodzi do kumulacji premier. Z perspektywy branży reklamy kinowej obecna sytuacja jest korzystniejsza niż w 2020 roku, gdy kina były otwarte, ale nie było nowych filmów. Teraz widzowie i reklamodawcy mogą wybierać z bardzo bogatego repertuaru i tak będzie przez cały 2022 rok, ponieważ filmy są już gotowe do dystrybucji i czekają na swój debiut na wielkim ekranie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.