Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Jet Line

ANDRZEJ SŁOMKA dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu

Stworzenie klientom przestrzeni do cyfrowej komunikacji, czyli wprowadzenie na rynek własnej sieci ekranów MORE przyniosło nam w Jet Line dwie ważne rzeczy.

Po pierwsze, otworzyło naszym klientom możliwość realizowania w jednym miejscu kampanii o zasięgu ogólnopolskim. Mamy w Jet Line sieć klasycznych billboardów w miastach i przy trasach, mamy samochody reklamowe MobiJet i mamy sieć Digital OOH. Motorway 12x4 m, MobiJet 6x3 i MORE – nikt nie ma takich komplementarnych nośników, docierających do różnych ludzi w różnym czasie, w różnym kontekście.

Po drugie, wchodzimy na drogę prowadzącą do ważnej zmiany. Proponujemy klientom alternatywny model planowania i kupowania kampanii DOOH, czyli dajemy możliwość zakupu rzeczywistej, policzonej, a nie oszacowanej lub statystycznej widowni. Możliwość zakupu realnej widowni, tej do której w rzeczywistym czasie dociera konkretny komunikat, to oczekiwana przez rynek alternatywa dla kupowania emisji i pakietów ekranów.

Mamy świadomość rangi tego typu zmian i doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie są one przypadkowe ani nieprzewidywalne. Pandemia utrudniła wiele procesów, ale też uruchomiła i przyspieszyła wiele innych – tak było właśnie z dynamiką rynku digital OOH. Doceniamy fakt, że stabilna i konsekwentnie przez 30 lat budowana pozycja Jet Line na polskim rynku reklamowym właśnie owocuje czynnym uczestnictwem w bardzo ciekawym momencie transformacji. Mamy okazję wdrażać i promować standardy, proponować jakość i transparentność danych, które dostarczamy marketerom dzięki cyfrowej ofercie digitalowych nośników reklamy zewnętrznej.

LUDZIE

Andrzej Słomka
dyrektor zarządzający
dyrektor sprzedaży i marketingu
[email protected]

Beata Chojecka-Kuczek
zastępczyni dyrektora sprzedaży
[email protected]

KONTAKT

ul. Władysława Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
tel. 22 839 78 74
sprzedaż@jetline.pl
Jetline.pl

MEDIA

Outdoor: Motorway 12x4 m – ogólnopolska sieć billboardów 12x4 m, 400 powierzchni w miastach i przy trasach ekspresowych i autostradach między miastami; MORE – sieć 310 ekranów DOOH w miastach G7: Łodzi, Katowicach i miastach GOP, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu; MyLed – ekrany DOOH w 186 miastach Polski, połączone platformą do zarządzania kampaniami w trybie online; MobiJet 6x3 m – 32 powierzchnie, 16 samochodów reklamowych z billboardami backlight 6x3 m (dane własne, II 2022)

NAGRODY

Najlepsze Biuro Reklamy OOH 2020 i 2021 w rankingu „Media Marketing Polska”

HIT 2021

To był rok digital OOH: powiększyliśmy naszą sieć cyfrowych ekranów More, dołączając pod koniec roku do miast, w których jest obecna, Łódź. Tym samym sieć liczy 310 nośników. W najbliższych miesiącach powiększymy ją o kolejne duże miasto i kolejny pakiet ekranów. Budowa sieci, a następnie wzmacnianie obszaru digital OOH to możliwość realizowania ogólnopolskich kampanii w jednym miejscu – mamy w Jet Line komplementarną ofertę nośników klasycznych, mobilnych i cyfrowych – MORE i MyLed.

Należy też powiedzieć o badaniu skuteczności kreacji reklam na ekranach MORE, które w maju ub.r. zrealizował na nasze zlecenie Kantar. Najważniejsze cechy digital OOH, jakie wyróżnili ankietowani mieszkańcy miast, decydujące o skuteczności medium i życzliwości widzów to: dynamiczna kreacja, aktualne i wartościowe treści, ekologiczność ekranów.

Powstała grupa robocza Digital Out of Home, w której skład wchodzimy my oraz ludzie z 20 innych firm i podmiotów tworzących rynek digital OOH w Polsce. Celem działania grupy jest integracja, edukacja i profesjonalizacja działań dotyczących cyfrowej formy komunikacji marek. Jesienią zaś miały miejsce konkurs i wystawa Poster Play, czyli pierwszy MikroFest będący częścią 27. Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie. Poster Play był okazją do prezentacji twórców wideo na nośnikach out of home – eksperymentowania, zabawy, testowania możliwości i szukania nowych dróg wizualnych – wszystkiego, co zawsze dobrze jest widzieć w komunikacji marketingowej.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.