Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Grupa OLX

PRZEDSTAWICIELE 23-OSOBOWEGO BIURA REKLAMY GRUPY OLX

Rok 2021 był bardzo udany dla biura reklamy Grupy OLX. Złożyły się na to ogromna praca i zaangażowanie wszystkich pracowników, zasięg i siła serwisów Grupy OLX oraz stały rozwój naszych technologii.

Największe wzrosty procentowe osiągnęliśmy w branży retail oraz wykorzystując zasięgi OLX Praca również w branży HR (kampanie rekrutacyjne i employer branding). Umocniliśmy współpracę z sektorem finansowym, zwłaszcza bezpośrednią, na formatach natywnych. Branża motoryzacyjna, która borykała się w ub.r. z wieloma problemami, doceniła zmiany w ofercie reklamowej OtoMoto, które pozwoliły dowieść, że serwis ten wraz z kategorią motoryzacja na OLX jest skutecznym kanałem dotarcia do klientów.

Od strony produktowej mocno postawiliśmy na dalszy rozwój oferty w aplikacji OLX, którą każdego dnia odwiedzają 3 mln użytkowników. W kanale programmatic zaś systematycznie zwiększamy udział PMP oraz emisję na formatach premium, wdrażamy też nowych partnerów technologicznych, aby jeszcze lepiej zoptymalizować powierzchnię reklamową i zdywersyfikować nasze źródło przychodów.

OLX Ads, czyli nasz produkt do samodzielnego uruchamiania reklam na serwisie OLX, cieszy się coraz większą popularnością. Cały czas również pracujemy nad rozwojem tego produktu, tak aby to było narzędzie odpowiadające potrzebom użytkowników naszych serwisów.

Nie zwalniamy tempa i mamy wiele pomysłów na nadchodzące lata. W 2022 roku, na który patrzymy z dużym optymizmem, stawiamy mocny nacisk na niestandardowe projekty specjalne, które są połączeniem możliwości i zasięgu naszej reklamy display, siły ogłoszeń, naszych własnych danych oraz innych działań online wykraczających poza nasze serwisy. W całej Grupie OLX w Europie będziemy również kontynuować pracę nad zunifikowanym rozwiązaniem pozwalającym na dostosowanie się do świata bez 3rd party cookies.

LUDZIE

Cezary Rogulski
head of advertising revenue

KONTAKT

[email protected]
[email protected]
[email protected]
Reklama.olx.pl
Ads.olx.pl

MEDIA

Internet: Olx.pl, Otomoto.pl, Otodom.pl – łączna liczba realnych użytkowników: 18,8 mln, aplikacja OLX – liczba realnych użytkowników: 9,2 mln (Gemius, I 2022)

NAGRODY

Wyróżnienie dla biura reklamy w Raporcie Biur Reklamy 2021 „Media Marketing Polska”

HIT 2021

Większy udział formatów premium na OLX oraz OtoMoto, nowe rozbudowane screeningi na wyłączność, po raz pierwszy udostępnienie reklamodawcom na wyłączność naszej aplikacji i wersji mobilnej OLX oraz mocny nacisk na jeszcze lepsze wykorzystanie naszych danych i bardziej precyzyjne targetowanie reklam pozwoliły nam odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby naszych klientów, którzy w 2021 jeszcze bardziej postawili na optymalizację kampanii, czyli na performance oraz na maksymalne wykorzystanie efektywności reklamy display.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.