Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Gazeta.pl

BARTOSZ WYSOCKI dyrektor handlowy

Pandemia koronawirusa wpłynęła na zmianę zachowań konsumenckich i sposób konsumpcji mediów, znacząco przyspieszając digitalizację. Wraz z rozwojem nowych narzędzi rosną także oczekiwania klientów. Jestem dumny, że w Gazeta.pl wychodzimy im naprzeciw, zapewniając interesujące treści i najlepszą jakość powierzchni reklamowej. W rezultacie w ub.r. zanotowaliśmy wzrost we wszystkich obszarach biznesowych. Wpływ na to miał m.in. rozwój działań performance, dzięki któremu zapewniamy klientom mierzalne i wymierne efekty kampanii w postaci konkretnych wskaźników. Doceniamy zaufanie, jakim darzą nas klienci np. z branży modowej, którym oferujemy szeroki zakres działań reklamowych w marketplace Avanti24.pl. Doskonale radzą sobie także nasze serwisy tematyczne, jak eDziecko.pl,

Sport.pl czy Moto.pl. Niezmiennie wykorzystujemy także nasz potencjał crossmediowy, dzięki możliwości rozszerzenia projektów o inne produkty z portfolio Grupy Agora. To unikalna propozycja contentmarketingowa i projektowa na polskim rynku.  

Gazeta.pl to jedyny portal z deklaracją redakcyjną, mający ambicje, aby zmieniać świat na lepsze. W obliczu szalejącej pandemii i kryzysu klimatycznego zaangażowaliśmy się w liczne akcje mające na celu wywarcie presji na decydentów oraz zmianę postaw społecznych. Za nami „Alarm dla klimatu”, w ramach którego w sześciu polskich miastach zawyły syreny alarmowe w symbolicznym ostrzeżeniu przed katastrofą klimatyczną – według danych Newton Media akcja ta osiągnęła zasięg 500 mln odbiorców na całym świecie. W trosce o środowisko powstał również projekt „Reklama dla klimatu” promujący proekologiczne postawy przedsiębiorców. Ważna jest dla nas też walka o równe prawa człowieka, co znajduje odbicie w licznych akcjach na rzecz społeczności LGBT+. Nasze działania na tym polu doceniło m.in. jury prestiżowego konkursu organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA.

LUDZIE

Bartosz Wysocki
dyrektor handlowy

Marta Wiercińska
dyrektor sprzedaży
[email protected]

Paulina Matuszkiewicz
zastępca dyrektora sprzedaży –dział współpracy z reklamodawcami
[email protected]

Wojciech Siulkowski
dyrektor sprzedaży agencyjnej
[email protected]

KONTAKT

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
[email protected]
Reklama.gazeta.pl

MEDIA

Internet: Gazeta.pl – liczba użytkowników: 16,5 mln, Sport.pl – liczba użytkowników: 7,6 mln, Plotek.pl – liczba użytkowników: 7,4 mln, Edziecko.pl – liczba użytkowników: 7,0 mln, Kobieta.gazeta.pl – liczba użytkowników: 6,2 mln, Moto.pl – liczba użytkowników: 5,4 mln,
Next.gazeta.pl – liczba użytkowników: 5,4 mln, Avanti24.pl – liczba użytkowników: 2,0 mln (Mediapanel, I 2022).

HIT 2021

W Gazeta.pl jakościowe treści idą w parze z wysokiej jakości powierzchnią reklamową. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i wspólnie z nimi dobieramy najlepsze formaty oraz optymalizujemy ich wyniki, tworząc kampanie idealnie dopasowane do ich produktów. Popularne rozwiązania contentmarketingowe rozszerzamy o innowacyjne narzędzia, np. interaktywne elementy w materiałach wideo, pozwalające użytkownikowi zapoznać się z walorami produktu przed ekranem komputera i dające mu możliwość dokonania zakupu wprost z playera. Wprowadzony przez nas w ub.r. „Interaktywny Sport Quiz” czy popularny wśród klientów „Virtual Showroom” to pierwsze tego typu formaty w polskim internecie, angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci. Rozwiązania te służą jakościowej realizacji celów marek, z którymi współpracujemy. 

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.