Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Doradztwo Mediowe

ADAM KOŚCIELSKI dyrektor zarządzający

Miniony rok był czasem rozwoju. Wprowadziliśmy wiele nowych rozwiązań i produktów reklamowych, szczególnie w ofercie internetowej. Od marca tworzy ją nie tylko sprzedaż powierzchni we własnych serwisach, ale też dzięki zakupowi w modelu programatycznym, kampanie we wszystkich portalach i serwisach internetowych. Wciąż stawiamy także na unikalne rozwiązania reklamowe łączące świat on air ze światem online.

Naszym atutem jest szeroka oferta reklamowa i zróżnicowana grupa odbiorców, dzięki czemu potrafimy robić kampanie spełniające różne cele marketingowe. Zrealizowaliśmy wiele jakościowych i wartościowych projektów contentmarketingowych, np. podcast o uzależnieniach „Życie z nałogiem”, „Witaj w biurze” – sekcję na temat zmian w pracy biurowej, „Misja przyszłość” – podcast dotyczący klimatu i zachodzących w nim zmian. Rozszerzyliśmy usługi w zakresie produkcji i dystrybucji podcastów customowych poprzez wprowadzenie unikatowych pakietów Audio Plus.

W tym roku będziemy szczególnie koncentrować się na tworzeniu relewantnych kontekstów w radiu i internecie, treści angażujących, wywołujących pozytywne emocje, utrzymujących uwagę odbiorców. Naszym celem pozostaje integracja tych dwóch kanałów komunikacji i tworzenie niepowtarzalnych ofert reklamowych.

LUDZIE

Adam Kościelski
dyrektor zarządzający
tel. 507 095 749
[email protected]

Joanna Garbaczewska
dyrektor rozwoju oferty internetowej
tel. 666 008 180
[email protected]

Aneta Anikiej
dyrektor działu wsparcia
tel. 507 095 672
[email protected]

Damian Mazurek
recording studio manager
tel. 507 095 597
[email protected]

KONTAKT

ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
tel. 22 5555 100
Doradztwomediowe.pl

MEDIA

Radio: Złote Przeboje – zasięg dzienny: 985 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 2,7 proc., Tok FM – zasięg dzienny: 907 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 2,74 proc., Radio Pogoda – zasięg dzienny: 334 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 0,96 proc., Rock Radio – zasięg dzienny: 185 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 0,50 proc. (Radio Track, I–XII 2021, wszyscy)

Internet: Tokfm.pl – unikalni użytkownicy: 2,1 mln, Tuba.FM
– unikalni użytkownicy: 135 tys., Zloteprzeboje.pl – unikalni użytkownicy: 383 tys., Radiopogo-
da.pl – unikalni użytkownicy: 514 tys., Rockradio.pl – unikalni użytkownicy: 33 tys. (Gemius Prism, I 2022), 26 tys. wykupionych dostępów do Premium Tok FM na koniec 2021 roku (dane własne)

Kino: sieć Helios – 52 kina, 291 ekranów, ponad 13 mln biletów sprzedanych w 2019 roku

NAGRODY

Tok FM laureatem Superbrands 2021, liderem edukacji dla zdrowia; honorowy tytuł Edukatora Zdrowia 2021 dla Ewy Podolskiej, II miejsce w konkursie na Dziennikarza Medycznego Roku 2021 roku dla Anny Gmiterek-Zabłockiej (ex aequo), Grand Press 2021 w kategorii Wywiad dla Magdaleny Rigamonti

HIT 2021

Przychody z produktów radiowych zanotowały wzrost w stosunku do 2020 roku wyraźnie powyżej dynamiki rynku.

Rozwój oferty internetowej przełożył się na istotny wzrost przychodów reklamowych, które zwiększyły się o 128 proc. w stosunku do 2020 roku. Rekordowy wynik odnotowaliśmy także we wpływach z akcji niestandardowych i sponsoringów w radiu. Był to efekt podążania za potrzebami klientów w zakresie nieszablonowego podejścia, elastyczności i szybkości działania. Dużym sukcesem okazała się nowa odsłona serwisu Radiopogoda.pl, który zwiększył swój zasięg z 31 908 UU w XII.2020 do 445 124 w XII.2021 (dane Google Analytics).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.