Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Bonnier Bussines Polska

JAN ROJEWSKI chief revenue officer

Bonnier Business Polska i wszystko jasne! Takie hasło niejednokrotnie pojawia się na ustach menedżerów, właścicieli firm, inwestorów czy klientów indywidualnych. Od ponad 25 lat tłumaczymy, wyjaśniamy, edukujemy naszych użytkowników i czytelników, dostarczając im najwyższej jakości kontent. Dwa ostatnie lata pandemii i podjęta strategia udowodniły, że jesteśmy medium pierwszego wyboru w kategorii biznes, finanse, prawo (ale nie tylko) i zarówno nasi czytelnicy czy użytkownicy, jak i partnerzy biznesowi i klienci ufają naszym produktom i ofercie reklamowej.

Pandemia, jako akcelerator cyfryzacji, przyczyniła się do rozwoju produktów digital – ten, kto zaspał, niestety wypadł już z rynku. Biuro Reklamy BBPL po historycznych wynikach przychodowych ma się świetnie. W sposób zrównoważony realizujemy strategię komercyjną dla naszych klientów, troszcząc się jednocześnie o komfort użytkownika i czytelnika.

To właśnie dlatego w coraz większym stopniu zastępujemy tradycyjne formy reklamowe przekazem natywnym czy content marketingiem. Budujemy i ugruntowujemy świadomość marek naszych klientów, zwiększając jednocześnie zaangażowanie i czas, który spędzają z nami użytkownicy. Produkty audio-wideo: e-debaty, webinaria, podcasty, wywiady, czaty inwestorskie, artykuły lub całe cykle w prasie drukowanej lub online to stałe elementy w naszej ofercie contentmarketingowej.

Rok 2022 to kontynuacja strategii opartej na rzetelnym dziennikarstwie i marketingu kontentowym, poszerzenie portfolio o akcje niestandardowe przy użyciu narzędzi digital, a także zwiększenie przychodów z kanału programmatic, który od kilku lat rośnie z dwucyfrową dynamiką.

Cele biznesowe na przyszłość? User driven innovation w oparciu o data driven content – a zaznaczmy, że 3rd party cookies nam nie straszne – mamy swoje dane. Wynik? To musi się udać!

LUDZIE

Jan Rojewski
chief revenue officer

Małgorzata Jędral
zastępca dyrektora biura reklamy
tel. 601 262 897
[email protected]

Iza Wieczorek
head of agency sales
tel. 600 013 316
[email protected]

Monika Owczarczyk
dyrektor sprzedaży działu e-commerce
[email protected]

Monika Tańska
head of content marketing
tel. 600 87 33 33
[email protected]

KONTAKT

[email protected]
Bonnier.pl/kontakt/reklama/

MEDIA

Internet: Bankier.pl – liczba realnych użytkowników: 4 082 076, liczba odsłon: 76 013 276, Pit.pl
– liczba realnych użytkowników: 1 562 490, liczba odsłon:
4 699 753, Pb.pl – liczba realnych użytkowników: 1 083 780, liczba odsłon: 3 248 855, Lexlege.pl – liczba realnych użytkowników: 503 172, liczba odsłon: 1 178 625, Arslege.pl – liczba realnych użytkowników: 444 366, liczba odsłon: 1 247 416, Prnews.pl – liczba realnych użytkowników: 77 598, liczba odsłon: 313 575, Mambiznes.pl – liczba realnych użytkowników: 36 612, liczba odsłon: 115 033 (Mediapanel, XI 2021)

Prasa: „Puls Biznesu” – rozpowszechnianie płatne razem: 12 180 egz. (ZKDP, IX 2021)

Eventy: Gazele Biznesu, Giełdowa Spółka Roku, Etyczna Firma, Złoty Bankier, Siła Przyciągania, HR Summit, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Pollog, Siła Przyciągania, 100 Kobiet Biznesu, Czempioni Eksportu

NAGRODY

Bankier.pl po raz kolejny został uznany za najważniejszy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych

HIT 2021

Strategia zastosowana z sukcesem – tak w skrócie można by podsumować ub.r. w Bonnier Business Polska. Działania zapoczątkowane w pierwszym roku pandemii i doświadczenie dzięki temu zdobyte uwydatniły obszary najbardziej rentowne i pozwoliły wyeliminować słabsze ogniwa. Dalsze inwestycje w kanały digital i content marketing poskutkowały osiągnięciem rekordowego poziomu przychodów. Osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost w obszarze digital, wysoko ponad ogólną dynamikę rynku, z czego istotną część w obszarze programmatic (YoY to również dwucyfrowy wzrost). W przypadku content marketingu wzrost rok do roku wyniósł 25 proc., a on sam zwiększył istotnie udział w strukturze przychodów. Wisienką na torcie był druk, który również odnotował dwucyfrowe wzrosty.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.