Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Bauer Media Group

IZABELA SARNECKA dyrektor biura reklamy

Jak co roku naszym strategicznym celem jest umacnianie się na pozycji lidera na rynku reklamy prasowej. Dalsza ekspansja jest możliwa dzięki rozbudowanemu portfolio skierowanych do kobiet tytułów, wśród których znajdują się liderzy sprzedażowi i czytelniczy, tacy jak „Twój Styl”, „Kobieta i życie”, „Życie na Gorąco”, a także szerokozasięgowych tv guide’ów (m.in. „Tele Tydzień”, „To & Owo TV”) i wielu innych. Fakt, że dziewięć na dziesięć najchętniej kupowanych magazynów jest wydawanych przez nas, napawa nas dumą. Szczególnie, że pisma te wyróżniają się jakością kontentu, eksperckością i wysokim standardem edytorskim, a nie trikami sprzedażowymi.

Pod koniec ub.r. przeprowadziliśmy rozległe badania pism luksusowych i poradnikowych. Ich efektem jest kompendium wiedzy o potrzebach współczesnych Polek, oczekiwań wobec mediów i obszarów zainteresowań – doskonałe źródło informacji zarówno dla nas jako wydawcy, jak i dla naszych klientów. A jest ich wielu dzięki silnej pozycji Wydawnictwa Bauer, szerokiej ofercie i różnorodności tematycznej tytułów i najlepszemu Zespołowi Reklamy. Coraz więcej reklamodawców korzysta z optymalizacji zakupu kampanii reklamowych. W 2022 roku będziemy promować rozwiązania zasięgowe, rekomendując umieszczanie w mediaplanie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu magazynów. Wiemy od naszych klientów, że gwarantuje to zwrot z inwestycji. Twarde, policzalne efekty idą oczywiście w parze z jakościowymi atrybutami prasy – wiarygodnością przekazu i zaufaniem do marki, funkcjami rekomendacyjnymi, racjonalizacją zakupu.

Zamierzamy nieustająco podkreślać skuteczność reklamy prasowej: najwyższe wśród mediów viewability oraz to, że reklama w prasie jest czytana, a nie tylko widziana. Do kampanii prasowych oferujemy dodatkowe aktywności – sponsoring, obecność w mediach społecznościowych, serwisach internetowych oraz projekty z udziałem influencerów. Dopasowanie do potrzeb klienta i jego satysfakcja są dla nas najwyższym priorytetem.

LUDZIE

Izabela Sarnecka
dyrektor biura reklamy
tel. 606 357 639,
[email protected]

KONTAKT

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa
Bauer.pl

MEDIA

Prasa: „Tele Tydzień” – liczba czytelników: 1,9 mln, liczba sprzedanych egzemplarzy: 559,2 tys., „Życie na Gorąco” – liczba czytelników: 1,1 mln, liczba sprzedanych egzemplarzy: 381,6 tys., „Twój Styl” – liczba czytelników: 404,6 tys., liczba sprzedanych egzemplarzy: 118,6 tys. „Kobieta i Życie” – liczba czytelników: 377,8 tys., liczba sprzedanych egzemplarzy: 190,9 tys., „Świat Kobiety” – liczba czytelników: 293,6 tys., liczba sprzedanych egzemplarzy: 139 tys., „Motor” – liczba czytelników: 270,8 tys., liczba sprzedanych egzemplarzy: 58,7 tys. (Polskie Badania Czytelnictwa, XII 2020 – XI 2021, ZKDP, X 2020 – IX 2021) oraz 133 tytuły w ofercie prasowej

Internet: Twojstyl.pl – liczba unikalnych użytkowników: 327,3 tys., liczba odsłon – 600,7 tys., Magazynauto.pl – UU: 270,8 tys., PV: 415,4 tys., Sprawdzone.pl – UU: 74 tys., PV 110,7 tys., platforma zakupowa Sylowezakupy.pl – UU: 134,7 tys., PV: 495,7 tys. (Google Analytics, I 2022; Stylowezakupy.pl – dane z akcji Jesień 2021), platforma blogerska Influenceme.pl

Eventy: Autolider, Telekamery Tele Tygodnia, Doskonałość Mody Twojego Stylu, Doskonałość Roku Twojego Stylu, Kobieta Roku Twojego Stylu, Superprodukt Świata Kobiety

Inne: Plebiscyt Doskonałość Sieci

NAGRODY

Wydawca Roku 2021 według „Media i Marketing Polska”, Biuro Reklamy Roku

HIT 2021

To był rok odbudowy po trudnym, pandemicznym okresie. Do aktywności marketingowej wrócili klienci z branży mody i urody, znacząco wzrosły inwestycje większości domów mediowych. Umocniliśmy naszą pozycję na rynku reklamy, osiągając 50 proc. udziałów w nim, m.in. dzięki oferowaniu atrakcyjnych rozwiązań w prasie i serwisach online. Cieszymy się z lojalności reklamodawców farmaceutycznych, którzy doceniają możliwość szerokiego dotarcia za pośrednictwem rozbudowanego portfolio tytułów oraz jakość, jaką daje prasa, a zwłaszcza najlepiej sprzedające się pisma.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.