Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

AMS SA

ZBIGNIEW KACZMAREK dyrektor sprzedaży

Coraz większa dbałość o zasoby naturalne i wprowadzanie rozwiązań ekologicznych oraz rozwój cyfrowych systemów nośników, a także zrealizowanie pierwszych kampanii digital OOH w modelu programatycznym to najważniejsze wyróżniki AMS w minionym roku. W tym roku będziemy stawiać na ich dalszy rozwój. Innowacje AMS w zakresie cyfryzacji i ekologii stają się punktem odniesienia dla wszystkich uczestników rynku komunikacji OOH: operatorów, agencji i domów mediowych, reklamodawców, jak i samych konsumentów.

Chcemy, aby coraz większe znaczenie na rynku odgrywało pięć cyfrowych kanałów systemu digital OOH, dostarczających klientom unikalnych możliwości reklamowych, a mieszkańcom — wartość dodaną, np. praktyczne usługi na przystankach oraz wartościowe treści. Są to cyfrowe citylighty w wiatach przystankowych oraz cityscreeny na kluczowych skrzyżowaniach, cyfrowe nośniki indoorowe w 42 galeriach i centrach handlowych, ogólnokrajowa sieć bankomatów, a także wideo OOH.

Wyzwaniem 2022 roku będzie wdrożenie na szerszą skalę kampanii digital OOH realizowanych w modelach programatycznych. Ponadto chcemy w jeszcze większym stopniu dostarczać wartościowego kontentu na cyfrowe nośniki.

Będziemy kontynuować inwestycje w trendzie „eko” – tak oczekiwanym i wyróżniającym naszą ofertę już w roku minionym. Wykorzystanie dla potrzeb komunikacji marketingowej ekopunktów styku w mieście, w których tworzeniu AMS jest pionierem na polskim rynku, daje szanse na wyróżnienie się i pozytywne skojarzenia z reklamowaną marką.

Wreszcie w 2022 roku będziemy kontynuować ścieżkę produktową – jeden z trzech dostępnych w firmie modeli zakupu, obok pakietowego i cennikowego, w ramach którego klient ma do wyboru gotowe rozwiązania i oferty produktowe dla poszczególnych grup docelowych.

LUDZIE

Zbigniew Kaczmarek
dyrektor sprzedaży
tel. 22 55 56 400

KONTAKT

tel. 22 555 64 00
[email protected]
Ams.com.pl

MEDIA

Outdoor: OOH: nośniki premium: citylighty i backlighty; cityscrolle, frontlighty, superboardy 108, billboardy 12 i 18 mkw; DOOH: Digital Citylight, Digital Cityscreen, Digital Indoor, Dynamic Backlight, ekrany bankomatów; VOOH: Move TV w klubach fitness z segmentu premium, Traffic TV w autobusach w Warszawie; City Transport – reklama w i na środkach publicznego transportu zbiorowego

Inne: Cityinfo – marka kontentowa AMS, prezentuje wyróżniający się w przestrzeni miasta kontent – dominują w nim treści lokalne i rozrywka podane w lekkiej i zwracającej uwagę formie

NAGRODY

Carbon Footprint Challenge Award za zielone przystanki, ekosłupy solarne, ekobacklighty i inne działania przyczyniające się do zmniejszenia śladu węglowego. Ekowiata oraz Ekosłup zostały finalistami konkursu Dobry Wzór 2021. Tytuł Superbrandu (po raz szósty), tytuł Mecenasa Kultury Krakowa (po raz dziewiąty). Najwyższe miejsce w pięciu z sześciu kategorii (najwyżej ocenione biuro reklamy) w corocznym raporcie biur reklamy Media Marketing Polska.

HIT 2021

W ub.r. wprowadziliśmy programatyczny zakup powierzchni digital OOH — w modelu automated guaranteed. Właśnie w tym modelu została zakupiona grudniowa kampania marki Blik, którą AMS zrealizował na digital cityscreenach, wspólnie z agencją Spark Foundry. Jest to innowacyjne i przełomowe w skali całego rynku podejście, łączące rozwiązania programatyczne charakterystyczne dla reklam online z wykorzystaniem najwyższej jakości ekranów cyfrowych OOH. Ekrany te znajdują się w kluczowych punktach styku marki z konsumentem. Już dziś można przewidywać, że model ten pozytywnie wpłynie na rozwój rynku digital OOH, stanowiąc kolejny bodziec do uelastyczniania całej oferty outdoorowej. Po pierwszych testowych realizacjach w minionym roku wyzwaniem, które przed sobą stawiamy, jest wdrażanie na szerszą skalę tych innowacyjnych zakupów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.