Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

WIRTUALNA POLSKA MEDIA

PRZEMYSŁAW MAŃKOWSKI VP sales Wirtualna Polska Media SA

Biuro reklamy WPM osiąga ponadprzeciętne wzrosty we wszystkich kanałach sprzedaży. To zasługa nagrodzonego za 2020 rok zespołu Biura Reklamy Internetowej Roku oraz zaufania partnerów. Nasi eksperci publikują materiały z obszaru rozwoju produktowego i technologicznego. Występują również na konferencjach branżowych oraz inspirują w czasie webinarów WP Digital Day.

Biuro reklamy Wirtualnej Polski stawia na autorskie rozwiązania technologiczne i innowacje reklamowe. Jedną z nich jest WP Marketing Platform – kompleksowa platforma służąca do skutecznych działań reklamowych na powierzchniach własnych, spółek WP Holding oraz współpracujących z WP wydawców zewnętrznych. Realizowane za jej pomocą kampanie wykorzystują m.in. dane o preferencjach zakupowych, wieloetapowe scenariusze zaangażowania, tracking, rozpoznawanie konsumentów między urządzeniami i wiele innych elementów. Oferta biura bogata jest w rozwiązania atrakcyjne nie tylko dla marketera, ale również dla użytkownika i konsumenta, odpowiadając na potrzebę poszukiwania rozrywki oraz jakościowych treści. Przykładem są formaty wideo przygotowane przez WP brand studio: „Sprawdzam!”, w którym Ewa Tułacz i Kuba Jankowski testują produkty, kulinarny program „Smacznego” Gosi Rudzińskiej i „WP kontra auto”, w którym Błażej Żuławski prowadzi autorskie testy samochodów. Wśród nowości w standardowej ofercie reklamowej warto też wymienić nowe produkty wideo, odpowiadające na trend konsumowania treści na smartfonie. Kolejną innowacją jest WP Custom, czyli rozwiązanie umożliwiające rozliczenia uzależnione od widoczności reklamy graficznej. Angażujemy się w akcje społeczne, wspieramy fundację Cancer Fighters, zakupiliśmy komputery i przyłbice dla szpitali. W ramach akcji „Money pomaga” pomagaliśmy przedsiębiorcom dotkniętym kryzysem.

MEDIA

Internet: WP, o2, WP Poczta, Poczta o2, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, Money, WP Pilot, Pudelek, WP abcZdrowie, WP Parenting, WP Kobieta, Polygamia, WP Gadżetomania, WP Autokult, Autocentrum i inne serwisy – w sumie 21,7 mln użytkowników miesięcznie; 74 proc. wejść na serwisy pochodzi z urządzeń mobilnych (I 2021, Mediapanel); spółki, partnerzy specjalistyczni: Wakacje.pl, Nocowanie.pl, Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl, Totalmoney.pl, Extradom.pl, Superauto.pl, Autocentrum

Aplikacje mobilne: Open FM, WP Pilot, Poczta o2, WP Poczta, 1Login od WP, Vibez

Telewizja: Telewizja WP – 1. miejsce na MUX8 w grupie komercyjnej all 16–49 oraz all 16–49 DTT; średni udział dobowy: 0,67 proc. – wzrost o 36 proc. r/r (I–XII 2020/2019, Nielsen)

LUDZIE

Przemysław Mańkowski – vice president sales

STRUKTURA

Departament sprzedaży agencyjnej – departamentem kieruje Marzena Zabielska, [email protected]

Departament strategii kluczowych klientów – departamentem kieruje Rafał Durlik, [email protected]

Departament sprzedaży bezpośredniej – departamentem kieruje Małgorzata Bąk, [email protected]

WP brand studio – studiem kieruje Ewelina Binzer, [email protected]

Dział performance – działem kieruje Katarzyna Horzela, [email protected]

Departament sprzedaży systemowej –departamentem kieruje Paulina Zyśk-Lisica, [email protected]

Pion produktu – pionem kieruje vice president product Joanna Plona

Departament media & ad product development – departamentem kieruje Jarosław Żulpo

Departament technologii reklamowej – departamentem kieruje Marcin Czeczot

KONTAKT

tel. 22 57 67 900
[email protected]
reklama.wp.pl

HIT 2020

Hit technologii reklamowej, czyli WP Sales Booster – rozwiązanie umożliwiające realizację skutecznych kampanii sprzedażowych z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji pozwalających na dynamiczny dobór grupy docelowej, stawki zakupu powierzchni itp. w wybranych branżach, np. fashion, w zależności od zmieniających się realiów rynkowych.

W kategorii produktów kontentowych jedną z najciekawszych nowości jest Listownik – przedstawiona w formie listy natywna treść, zaprojektowana zgodnie z filozofią mobile first. Rozliczana wyłącznie na podstawie ruchu mobilnego, zapewnia wysoki poziom zaangażowania użytkownika, przejawiający się m.in. wysokim średnim czasem spędzonym na stronie. Dotychczasowe realizacje można zobaczyć na Listownik.wp.pl.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.