Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

TELEWIZJA POLSKA SA

EWELINA CZUBA dyrektor biura reklamy

Po roku niepewności rynkowej obecnie stawiamy przede wszystkim na elastyczność rozwiązań reklamowych. Wyrazem tego jest wprowadzenie tzw. klastrów miesięcznych, dzięki którym marketer może dokonać zakupu kampanii reklamowej bez konieczności składania deklaracji rocznej. Ponadto oferujemy klientom nową siatkę rabatową dla kupujących stacje tematyczne.

Jednocześnie, wsłuchując się w oczekiwania rynku, zmieniamy zasady opłat emisyjnych – zamiast opłaty za tzw. spoty zerowe wprowadziliśmy opłatę techniczną powiązaną z łączną liczbą emisji.

W ofercie handlowej po raz pierwszy pojawił się pakiet łączący wszystkie stacje główne i tematyczne – TVP Mix. Dzięki niemu reklamodawca korzysta z zasięgu stacji głównych TVP 1 i TVP 2 oraz dopasowania, jakie uzyskuje dzięki stacjom tematycznym i wyborowi jednej z kilku grup docelowych.

Rozwój serwisu TVP VOD i wzrost popularności treści nieliniowych ma swoje odbicie w ofercie interaktywnej, którą w br. wzbogacamy o trzy nowe produkty. Smart OTT daje możliwość emisji reklam online na dużym ekranie interaktywnych telewizorów podłączonych do internetu – Smart TV, HBB TV, Android TV, STB. Pakiet Reach Power Wideo stwarza marketerom możliwość szerokiego dotarcia z reklamą online wideo przy zachowaniu wysokich parametrów jakościowych i w atrakcyjnej cenie, uzupełniając w ten sposób zasięg kampanii telewizyjnej. W br. zadebiutuje także pakiet TVP Emocje, który pozwoli reklamodawcom na targetowanie reklam w oparciu o segmentację emocji, wrażeń czy nastrojów odbiorców, otwierając w ten sposób nowe możliwości definiowania odbiorców kampanii reklamowych.

W tym roku nie zabraknie także wielkich sportowych emocji w TVP. Wszyscy z utęsknieniem czekają na dwie największe imprezy – mistrzostwa Europy w piłce nożnej i letnie igrzyska olimpijskie. Te wydarzenia oraz związane z nimi treści w telewizji i w internecie to z jednej strony doskonałe otoczenie dla marek, a z drugiej najlepsza oferta dla widzów.

MEDIA

Telewizja: TVP 1 – średni zasięg dzienny: 11,3 mln widzów (9,7 proc.), TVP 2 –  średni zasięg dzienny: 10,2 mln widzów (7,5 proc.), anteny tematyczne  TVP (11 stacji) – średni zasięg dzienny: 12,2 mln widzów (11,1 proc.); w sumie średni zasięg dzienny grupy TVP:  17,3 mln widzów (28,3 proc.); TVS – średni zasięg miesięczny: 4,6 mln widzów (0,33 proc.), Active Family – średni zasięg miesięczny 704 tys. widzów (0,08 proc.), Grupa Michał Winnicki Entertainment (dziewięć stacji) – średni zasięg miesięczny: 499 tys. widzów (0,14 proc. – wszystkie dane dla grupy all 4+, 2020, Nielsen)

Internet: serwisy internetowe grupy TVP i aplikacje mobilne, w tym TVP.pl  – 6,4 mln realnych użytkowników, zasięg 19, 2 proc. (I 2021, Megapanel), TVP VOD, TVP Sport; profile społecznościowe grupy TVP, wybranych prezenterów i aktorów; telewizja hybrydowa HBB TV

TOP KLIENCI

US Pharmacia, Aflofarm, Grupa Polpharma, Reckitt Benckiser, Lidl Polska

LUDZIE

Ewelina Czuba – dyrektor biura reklamy TVP

STRUKTURA

Obsługa domów mediowych i ich klientów – zespołami kieruje Przemysław Kruk

Sponsoring i akcje specjalne, sprzedaż bezpośrednia, współpraca z administracją publiczną – zespołami kieruje Robert Malinowski

Internet i media interaktywne – zespołami kieruje Adrian Wojtaszek

Wsparcie sprzedaży i rozwój produktów – zespołami kieruje Wojciech Kowalczyk

KONTAKT

tel. 22 547 23 00, 22 547 22 98
www.brtvp.pl
@BiuroReklamyTVP (Facebook, LinkedIn)

Reklama, sponsoring, lokowanie w telewizji:

tel: 22 547 22 58, 22 547 24 00 
[email protected]

Reklama w mediach interaktywnych:

[email protected]

HIT 2020

W tym wyjątkowo trudnym dla wszystkich roku staraliśmy się elastycznie odpowiadać na potrzeby rynku. Zaproponowaliśmy klientom m.in. bezpłatne wydłużenie komunikatu reklamowego o 5 s, dzięki czemu mogli utrzymać dotychczasową komunikację i jednocześnie kierować klientów do sklepów online czy też obsługi telefonicznej. Dla nowych klientów, w ramach akcji ,,Wspieramy mały biznes”, przygotowaliśmy kompletną, crossmediową i dopasowaną ofertę w atrakcyjnej cenie i przy minimalnych formalnościach.

Staraliśmy się też zrozumieć i przewidzieć, jak pandemia COVID-19 wpłynie na otaczający nas świat. Z okazji jubileuszu 30-lecia zorganizowaliśmy cykl webinarów #FutureOfTV, które stały się ważną platformą rozmów i dyskusji o przyszłości mediów i konsumpcji treści.

Ponadto udało nam się zwieńczyć dotychczasowe działania edukacyjne mające na celu lepsze zrozumienie pokolenia silver poprzez publikację książki ,,Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+”, której byliśmy współtwórcą.

Jako pierwszy nadawca telewizyjny przystąpiliśmy do programu IAB Qualid, który poprzez edukację oraz wyznaczanie dobrych praktyk i standardów promuje najlepsze rozwiązania przyczyniające się do podnoszenia jakości, transparentności i wzmocnienia zaufania do reklamy internetowej w Polsce.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.