Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

MARIUSZ WĄSIŃSKI chief sales officer

W czasach presji na efektywność czy infodemii fake newsów w przestrzeni socjalnej marketerzy potrzebują atrakcyjnego, ale przede wszystkim wiarygodnego kontekstu do komunikacji, który pozwoli realizować ich cele.

W Ringier Axel Springer Polska wierzymy, że taki kontekst może wspierać unikalna kombinacja trzech elementów. Pierwszy to zasięg i dotarcie do określonej grupy odbiorców – potwierdza to np. marka Medonet.pl, której grupa odbiorców urosła w ciągu roku o 67 proc. i dziś wynosi blisko 10 mln użytkowników, czy Business Insider trafiający już do blisko 8 mln osób (wzrost liczby odwiedzających o 40 proc.). Drugi element to zaufanie, którym powinna cieszyć się marka. Onet np. był w każdym miesiącu ub.r. najczęściej cytowanym medium w Polsce, a blisko połowa kampanii realizowanych w naszym ekosystemie mediów otrzymała w ub.r. nagrodę Effie. Trzeci zaś element to uwaga, jaką potrafi przykuć i utrzymać medium. Zaproponowaliśmy klientom wyłączoną z programmatiku strefę premium dla marek na stronie głównej Onetu, przebudowaliśmy ofertę mobile, dostosowując formaty reklam do nowoczesnych urządzeń, a przede wszystkim realnie podnosimy – i mamy na to dowody – parametry marki dotyczące m.in. świadomości, rozważania marki czy intencji zakupu.

Ponad dwa lata temu podjęliśmy decyzję o usunięciu z ekosystemu digitalowego Ringier Axel Springer Polska tzw. bad ads. Tą bezprecedensową decyzją wspieramy wszystkich reklamodawców, dbających nie tylko o content, ale również kontekst innych reklam. 

Jeśli dodać do tego nowy ekosystem rozwiązań efektywnościowych pod konkretne branże, dalszy rozwój contentowych platform komunikacyjnych, w tym bardzo dobrze przyjętej #niechzyjeplaneta, realizowanej we współpracy z UN Global Compact, a także kontynuację projektu wiedzowego dla marketerów Impact Academy czy start narzędzi self-service dla klientów, mogę napisać krótko: jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na szanse i wyzwania 2021 roku.

MEDIA

Prasa: „Fakt” – sprzedaż: 174 357 egz., „Auto Świat” – sprzedaż 39 663 egz., „Newsweek Polska” – sprzedaż 65 133 egz., „Przegląd Sportowy” – sprzedaż: 20 601 egz., „Komputer Świat” – sprzedaż 22 671 egz., „Forbes” (Polska) – sprzedaż 15 484 egz. (średnia sprzedaż w poniedziałki XII 2019 – XI 2020 – dzienniki, średnia sprzedaż na jedno wydanie XII 2019 – XI 2019 – tygodniki, miesięczniki, ZKDP)

Internet: Onet.pl – 17,4 mln RU, Medonet.pl – 9,8 mln RU, Fakt.pl – 9,1 mln RU, BusinessInsider.com.pl – 7,9 mln RU, Ofeminin – 4,2 mln RU oraz 20 serwisów i aplikacji internetowych; łączny zasięg online Grupy: 21,31 mln użytkowników (XII 2020, Mediapanel PBI/Gemius)

LUDZIE

Mariusz Wąsiński – chief sales officer

STRUKTURA

Business Development: tworzenie możliwości biznesowych opartych na nieustannej analizie trendów rynkowych, bieżącej pozycji naszych produktów oraz penetracji rynku; działem kieruje Mariusz Wąsiński, [email protected]

Create & Delivery: realizacja potrzeb biznesowych klientów, czy to w formie standardowych kampanii, czy dedykowanych rozwiązań contentmarketingowych i performance; działem kieruje Beata Golubińska, [email protected]

Sales Execution: dostarczanie klientom efektywnych rozwiązań, które napędzają ich biznes oraz budują wartość Ringier Axel Springer Polska; działem kieruje Mariusz Wąsiński, [email protected]

KONTAKT

tel. 12 255 76 00
[email protected]
Reklama.ringieraxelspringer.pl

HIT 2020

Miniony rok, choć trudny, był czasem rozwoju. Wprowadziliśmy liczne zmiany w ofercie, m.in. na stronie głównej Onetu wyodrębniliśmy specjalną strefę premium i wprowadziliśmy większe formaty zasięgowe osadzone w konkretnym kontekście. W segmencie mobile, dzięki dostosowaniu oferty do większych ekranów i naturalnych zachowań użytkowników, odnotowaliśmy zwiększenie efektywności reklam nawet o 70 proc. Wzrosły widoczność, czas spędzany na naszych stronach, VTR, co świadczy o większym zaangażowaniu naszych użytkowników. Nawiązaliśmy współpracę ze szwedzką firmą Brand Metrics – partnerstwo na wyłączność na rynku polskim, które daje naszym klientom dostęp do narzędzia mierzącego wpływ kampanii realizowanych w ekosystemie RAS Polska na znajomość marki, rozważanie marki, preferencje marki oraz intencje zakupowe. Ponadto zrealizowaliśmy wiele wartościowych projektów contentmarketingowych, a także akcję #zostajewdomu, w której namawialiśmy Polaków do zachowania bezpieczeństwa i pozostania w domu podczas narodowej kwarantanny; za ten projekt Onet zdobył nagrodę IMNA Global Media Awards.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.