Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

MEDIAPPG

MACIEJ KOSSOWSKI dyrektor zarządzający biura reklamy

W tym roku planujemy kontynuować strategię opartą na naszej najważniejszej przewadze konkurencyjnej, jaką jest lokalność. Pandemia ograniczyła mobilność Polaków, wymusiła zmiany w sposobie robienia zakupów, odcięła nas od imprez sportowych, koncertów, kina.

Z jednej strony znaczenia nabierają lokalne sklepy, punkty usługowe tuż za rogiem, z drugiej – e-commerce i rozrywka online. W ślad za tymi potrzebami podąża rozwój naszej oferty reklamowej.

Nasze lokalne tytuły prasowe i serwisy internetowe już dzisiaj stanowią doskonały kanał komunikacji dla wspomnianych firm oferujących swoje usługi lokalnie. Chcemy jednak pójść krok dalej i wzmocnić ofertę reklamową na poziomie powiatów. Równocześnie skumulowany zasięg naszych mediów, gwarancja, że marka klienta pojawi się w bezpiecznym kontekście profesjonalnych treści dziennikarskich plus oferta reklamowa spełniająca najwyższe standardy widoczności i efektywności sprawiają, że coraz więcej klientów obdarza nas zaufaniem i inwestuje w reklamę w mediaPPG.

Na podkreślenie zasługuje oferta Content to Commerce. Połączenie siły naszych marek z dobrze dopasowanym rozwiązaniem z rynku e-commerce pozwala na osiąganie ponadprzeciętnych efektów sprzedażowych. Nadal widzimy w tym obszarze ogromny potencjał i bez wątpienia będziemy go rozwijać. Naszą ofertę reklamową wzbogaciliśmy też o lepsze targetowanie reklam na poziomie lokalnym w oparciu o geografię treści i targetowanie brand safety, zapewniające bezpieczny kontekst prezentowanych reklam. Obydwie usługi oparte są na poszanowaniu prywatności odbiorców naszych mediów, bo bazują na wiedzy nie o nich, a o produkcie mediowym. A to właśnie prywatność staje się najważniejszym tematem dla reklamy online w br. Z jednej strony wdrażamy coraz wyższe standardy ochrony tej prywatności, np. TCF 2.0, z drugiej czeka nas rewolucja związana z zanikaniem third party cookies. Podobne jak dla całej branży i dla nas jest to strategiczne wyzwanie, nad którym intensywnie pracujemy.

MEDIA

Prasa: 20 dzienników regionalnych z dodatkami telewizyjnymi, m.in. „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Zachodni” i bezpłatny tytuł „Naszemiasto.pl”, a także blisko 130 tygodników lokalnych; pięć magazynów: „Motosalon”, „Motosalon Classic”, „Strefa Biznesu”, „Nasza Historia”, „Strefa Agro” oraz cztery tv guide’y: „Tele Magazyn”, „Tele Program”, „TV Pilot” i „Super Tele” – w sumie 3,3 mln czytelników (I– XII 2020, PBC)

Internet: ponad 100 serwisów lokalnych, 520 serwisów Naszemiasto.pl, a także witryny z kategorii: biznes, sport, kobieta, agro, tv guide – w sumie 17,6 mln RU, 960 mln PV i 60 proc. zasięgu; nr 1 w kategorii informacji i publicystyki – 15,4 mln RU – i informacji lokalnych – 14,4 mln RU (I 2021, Mediapanel)

LUDZIE

Maciej Kossowski – dyrektor zarządzający biura reklamy

STRUKTURA

Paweł Kossek – zastępca dyrektora zarządzającego biura reklamy, dyrektor ds. klientów strategicznych, tel. 502 499 696, [email protected]

Bartosz Kwarciak – dyrektor sprzedaży regionalnej, tel. 662 280 496, [email protected]

Piotr Kowalczyk – dyrektor produktu reklamowego online, tel. 600 206 035, [email protected]

Rafał Wiśniewski – dyrektor rozwoju sprzedaży i produktu reklamowego prasy, tel. 502 499 872, [email protected]

Eliza Słoma-Górska – dyrektor działu projektów specjalnych, tel. 502 499 087, [email protected]

Krzysztof Lechowicz – head of programmatic sales, tel. 502 499 989, [email protected]

KONTAKT

tel. 22 201 41 00
[email protected]
www.mediappg.pl

HIT 2020

W ub.r. epidemia sprawiła, że bardzo wzrosło zapotrzebowanie na rzetelne, wiarygodne dziennikarstwo. Oglądalność naszych serwisów poszybowała w górę, a wraz z nią przychody reklamowe. Patrząc na estymacje Publicisu, rośliśmy istotnie szybciej niż rynek. Nie byłoby tego sukcesu, gdyby nie rozwiązania pozwalające nam na optymalne zarządzanie kampaniami klientów i naszym inventory reklamowym online. W 2020 roku świetnie radziła sobie także reklama natywna. Procentowały rozwiązania wprowadzane w latach ubiegłych.

Podsumowując miniony rok, musimy wspomnieć akcję Wspieramy Lokalny Biznes. Jako jedna z pierwszych grup mediowych wyszliśmy z inicjatywą umożliwiającą lokalnym firmom bezpłatne promowanie usług i oferującą porady, jak radzić sobie w nowej dla wszystkich sytuacji lockdownu.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.