Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

MULTIKINO MEDIA

JOANNA ZMYSŁOWSKA-PIETRZAK dyrektor zarządzająca, MARIUSZ SPISZ prezes zarządu, JOANNA OCZKOWSKA dyrektor sprzedaży

W branży kinowej ub.r. zaczął się bardzo obiecująco. Triumfy odnosiły sensacyjne „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa” i „Psy 3. W imię zasad”, a film „365 dni” na podstawie książki Blanki Lipińskiej okazał się frekwencyjnym numerem jeden w polskim box office minionego roku. Oczywiście zagrożenie COVID-19 i będące jego wynikiem dwa lockdowny mocno dotknęły kina i reklamę kinową. Jednak pandemia nie wpłynęła i nie wpłynie na zmianę zwyczajów konsumenckich: dwa polskie filmy, które trafiły na ekrany we wrześniu ub.r. – „Pętla” Patryka Vegi i „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” – obejrzało prawie 1,5 mln widzów. Wielu producentów chciałoby osiągnąć takie wyniki. Potwierdza to też przykład z Japonii: gdy przed kilkoma tygodniami na tamtejsze ekrany trafiła nowa lokalna produkcja kinowa, pobiła rekordy box office’u!

Można spodziewać się i u nas kolejnych rekordów, bo zdecydowana większość dużych premier zapowiadanych na ub.r. została przesunięta, filmy nie trafiły do streamingu. Na otwarcie kin czekają m.in. „Nie czas umierać”, „Top Gun: Maverick”, „Czarna Wdowa”, „Szybcy i wściekli 8”, „Matrix 4” oraz polskie „Dziewczyny z Dubaju”, „Furioza” „Gierek”, „Bo we mnie jest seks…”, nowe filmy Patryka Vegi i Wojtka Smarzowskiego. A widzowie tęsknią za kinem. To jednak zdecydowanie inne doświadczenie niż oglądanie czegoś na domowej kanapie, to także wyjście ze znajomymi lub z rodziną i chyba najpopularniejsza forma randki.

Po ponownym otwarciu kin ważne będzie dla nas uświadomienie widzom, że dokładamy wszelkich starań, by mogli czuć się w kinach bezpiecznie. W salach kinowych zapewniamy ciągłą wymuszoną wymianę powietrza, widzowie nie rozmawiają, wszyscy są zwróceni w jedną stronę i oddzieleni od siebie wolnymi fotelami. W połączeniu z maseczkami sprawia to, że w kinach nie dochodzi do zakażeń, co potwierdzają posiadane przez nas analizy.

Wiemy, że widzowie wrócą do kin. A wraz z nimi wrócą reklamodawcy. Nowa rzeczywistość zaś stanie się szansą na znalezienie nowych obszarów do współpracy w zakresie łączenia kampanii on screen z działaniami online.

MEDIA

Kino: Multikino (33 kina, 267 ekranów), Cinema 3D (11 kin, 49 ekranów), kina studyjne: w Warszawie Luna, Muranów, poza Warszawą: Nowe Horyzonty Wrocław, Cinema 1 Gdańsk; w sumie 48 kin z 335 ekranami w 37 miastach

LUDZIE

Mariusz Spisz – prezes zarządu
Joanna Zmysłowska-Pietrzak – dyrektor zarządzająca
Joanna Oczkowska – dyrektor sprzedaży

STRUKTURA

Jarosław Szymajda, senior sales manager, [email protected]

Łukasz Gawęcki, senior sales manager, [email protected]

Bartłomiej Piotrowski, senior sales manager, [email protected]

Marcin Wójtowicz, sales manager, [email protected]

Magdalena Dereń, sales manager, [email protected]

Mateusz Jasiński, młodszy specjalista ds. sprzedaży, [email protected]

Monika Daniluk, starszy manager ds. analiz i wsparcia sprzedaży, [email protected]

Paulina Włodarska, manager ds. wsparcia sprzedaży, [email protected]

Marta Kowalska, manager ds. wsparcia sprzedaży, [email protected]

Monika Żukowska, koordynator biura reklamy, [email protected]

KONTAKT

tel. 22 223 00 00
[email protected]
www.multikinomedia.pl

HIT 2020

Zrealizowany w Multikinie Warszawa Młociny przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym ub.r. projekt „Stelaż” został nagrodzony srebrem w konkursie Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne doświadczenie w podkategoriach: Touchpoint i Event. Nagroda została przyznana za pierwszy audioseans, podczas którego na uczestników wydarzenia w kinie czekały nowoczesny system dźwięku trójwymiarowego Dolby Atmos, półleżące fotele SuperVip i słuchowisko „Stelaż” przygotowane na podstawie sztuki teatralnej Łukasza Orbitowskiego, w interpretacji Wojciecha Mecwaldowskiego.

W październiku natomiast w pełni omnichannelowa aplikacja mobilna Multikina zrealizowana we współpracy z firmą MasterCard została nagrodzona brązową statuetką IAB Mixx Awards w kategorii Commerce. Aplikacja Multikina sprawia, że wizyta w kinie jest o wiele prostsza i przyjemniejsza, a unikalna funkcjonalność „film alert” przypomina popularną aplikację randkową.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.