Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

MEDIA SERVICE ZAWADA

ANETA PROCHOŃ asystentka marketingu, KINGA ZARZYCKA dyrektor marketingu, MAŁGORZATA KRYSZTOPA kierownik biura reklamy, EWELINA CHODOWSKA account manager

Wydawnictwo Media Service Zawada jest obecne na rynku od ponad ćwierć wieku. Bogate doświadczenie pozwala nam na umiejętne dopasowanie oferty do zmieniających się warunków, co miało ogromne znaczenie w minionym roku, naznaczonym niepewnością związaną z pandemią. Perspektywa ostatnich 12 miesięcy pozwala nam na precyzyjną analizę możliwości i skuteczności proponowanych działań reklamowych, jako że czas pandemii to również czas weryfikacji i wnikliwego rozliczania zasadności inwestowanych budżetów. Jako doświadczony dostawca kompleksowych rozwiązań reklamowych niezależnie od warunków, wierząc w siłę naszego doświadczenia oraz efektywność narzędzi, którymi dysponujemy, stawiamy przede wszystkim na wypracowane relacje, proponując swoim partnerom rzetelną, elastyczną mutimedialną ofertę zgodnie z zasadą all in one.   

Media drukowane skierowane do dzieci, a w przypadku publikacji dla najmłodszych także do rodziców, mają ugruntowaną pozycję na rynku. Jednak na bieżąco reagujemy na nowe trendy w konsumpcji mediów, dlatego rozszerzamy ofertę o elementy związane z obecnością w telewizji  oraz działania online, w tym współpracę z młodymi influencerami, tworzącymi treści udostępniane na kanałach YouTube, Instagramie czy TikToku. Nie może też zabraknąć publikacji MSZ w kinach przy okazji premier filmów familijnych. Również w ub.r., charakteryzującym się niewielką liczbą nowych tytułów, towarzyszyliśmy filmowi „Scooby-Doo!” ze specjalnym projektem skierowanym do młodych widzów. Jako że jednym z obszarów naszej działalności jest wydawanie książek dla dzieci opartych na najpopularniejszych licencjach znanych z ekranów telewizorów, oferujemy publikacje jako wsparcie sprzedaży produktów dla rodzin z dziećmi lub składową programów lojalnościowych.

Siłą biura reklamy MSZ jest doskonała znajomość produktów i usług, rynku oraz funkcjonujących na nim samych dzieci. Co roku przeprowadzamy badanie czytelnictwa, które dostarcza nam wiedzy na temat preferencji, zachowań i zainteresowań dzieci, dzięki czemu możemy idealnie dopasować produkt i komunikat reklamowy. Od lat wspieramy też naszych klientów, którzy nie mają doświadczenia w zwracaniu się do małych odbiorców – przygotowujemy projekty dostosowane do charakteru danego pisma i jego czytelników oraz plan wsparcia w komplementarnych mediach.

MEDIA

Prasa: „Świnka Peppa” – 952 956 czytelników, „Scooby-Doo!” – 575 644 czytelników, „L.O.L Surprise!” – 536 945 czytelników,  „Cartoon Network Magazyn”– 445 035 czytelników oraz dziewięć  innych tytułów; czytelnictwo wszystkich magazynów Media Service Zawada – 70,86 proc., czyli 2 423 412 (na podstawie badania Norstat „Maluchy Nowa Fala”; wskaźnik ZCS, estymacja na populację, fala VII 2020, N=707)

Internet: Konkursiaki.pl, Ksiazeczkibajeczki.pl

LUDZIE

Kinga Zarzycka – dyrektor marketingu, tel. 22 870 53 43 wew. 128, [email protected]

Małgorzata Krysztopa – kierownik biura reklamy, tel. 22 870 53 43 wew. 108, [email protected]

Ewelina Chodowska – account manager, tel. 22 870 53 43 wew. 138, [email protected]

Aneta Prochoń – asystentka marketingu, tel. 22 870 53 43 wew. 106, [email protected]

KONTAKT

tel. 22 870 53 43 wew. 128, 108, 138, 106
www.msz.com.pl

HIT 2020

Naszym ubiegłorocznym sukcesem jest sprzężenie działań w  różnych mediach skierowanych do dzieci, by zapewnić kampanie 360˚ i optymalne dotarcie do precyzyjnie dobranej grupy docelowej, a także zagwarantować klientom maksimum korzyści przy minimum zaangażowania czasu i budżetu z ich strony. To ostatnie okazało się bezcenne w czasie powszechnej pracy zdalnej i wstrzymywanych inwestycji w marketing. Biuro reklamy MSZ zapewnia kompleksową opiekę nad powierzonymi projektami, od oferty obejmującej promocję w prasie, TV i internecie, poprzez przygotowanie kreacji reklamowych angażujących młodych odbiorców (w tym obsługę mechanizmów konkursowych), aż po przesłanie raportów post-buy.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.